Ik open dit topic eigenlijk omdat ik wil weten of meer mensen dit probleem ervaren met de iwear daglenzen of dat ik de enige ben en het probleem bij mij zelf moet zoeken.
Al sinds het begin van deze lenzen ben ik niet continu tevreden, de kwaliteit wisseld per maand. Dan zie ik links niet scherp dan zie ik rechts niet scherp. Dan weer lenzen die niet lekker zitten en zorgen dat mijn ogen heel droog worden, vervolgens een set die wel heel fijn zijn en repeat.
Ik ben al terug geweest bij de Pearle maar hun snappen niet hoe dit kan, de lenzen zitten namelijk gewoon goed in mijn ogen. Ook schijnt dat het populaire lenzen zijn en dat ze weinig klachten krijgen. Ik twijfel dus of het aan mij ligt of aan de lenzen ook omdat het niet elke keer de zelfde kant is.
Het vorige setje lenzen was perfect dus ik dacht hopelijk is het dan nu goed. Maar zaterdag heb ik nieuwe lenzen gekregen en zie ik rechts met lens nog slechter dan zonder lens, dus nu ben ik er klaar mee en wil ik eens nagaan of meer mensen deze klachten ervaren.
Ze zijn verder wel heel netjes als je een klacht meld krijg je een nieuw doosje. Maar goed ik heb dus inmiddels voor 4 maand lenzen liggen waar ik niets mee kan.
Ervaringen en tips/adviezen zijn heel erg welkom.