Wie heeft er een nachtblindheid bril op sterkte, ik had ooit zo'n goedkope gele bril maar ik wordt daar misselijk van als ik hem op zet. Ik ben bang dat ik dat ook krijg bij een bril op sterkte.
Ik. Ik vind het echt heel fijn. Ik heb het eerst geprobeerd met een zonder sterkte, maar dan over mijn bril op sterkte. Dat vond ik ook prettig. Zonder mijn eigen bril er onder vond ik niet fijn.
Heb je nu al een bril? Er bestaan namelijk ook overzet nachtbrillen. Die zet je dus gemakkelijk over je huidige bril en dan hoef je dus geen nieuwe bril te laten maken.
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-24 21:19
Ja ik heb al een bril op sterkte, en koop je die overzet bril bij de opticien? En lijkt hij niet op zo'n gele bril?
Een nachtbril is een nachtbril omdat het gele glazen heeft. Zet je je gewone bril af als je de nachtbril opzet? Dan is het niet zo gek dat je daar misselijk van kan worden want je ogen zijn heeeel hard aan het aanpassen. Zag ze laatst bij de Hans Anders, zullen ze wel bij meerdere opticiens hebben.
Tazzey
Geplaatst: 16-12-24 22:53
Ik heb al twintig jaar nachtblindheid brillen op sterkte en ik ben erg tevreden. Ga wel naar een goede opticien. Ik heb dat advies in de wind geslagen en ben naar Pearl gegaan en dat heeft een hoop geld gekost om te eindigen met een flut bril die zo de prullenbak in kon. Inmiddels zit ik al jaren bij een goede opticien die zijn eigen bedrijfje heeft waar dus kundige mensen werken.
In het begin werd ik ook misselijk maar na enkele weken verdwenen die klachten. Ik wil echt niet meer zonder.
Ik heb sinds een maandje ongeveer een nachtbril op sterkte. Zo blij mee!
Hiervoor een overzet bril gehad. Het werkte, maar vond het niet prettig omdat ik toch grotendeels erlangs op keek. Nu met de bril op sterkte is dat weg.
Hier ook al jaren een nachtbril op sterkte. Krijg volgende week een nieuwe met m’n huidige sterkte. Maar voor mij zeker een uitkomst. Heb de bril ook maar voor 1 oog. Ander oog is te slecht. Overdag gewone bril met sterkte.