Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Het is een sport die je niet alleen kunt doen, en niet spontaan als je zin hebt. Dus nee, ik doe er niet aan om deze redenen. Ik kwam zo vandaag thuis uit m'n werk en besloot direct weer weg te gaan om te gaan duiken. Dat geeft dan rust en ontspanning. Dat kan niet bij padel die spontane acties.
Azmay schreef:germie schreef:Het is een sport die je niet alleen kunt doen, en niet spontaan als je zin hebt. Dus nee, ik doe er niet aan om deze redenen. Ik kwam zo vandaag thuis uit m'n werk en besloot direct weer weg te gaan om te gaan duiken. Dat geeft dan rust en ontspanning. Dat kan niet bij padel die spontane acties.
Voor duiken heb je normaal toch ook een 2e persoon bij je voor de veiligheid?
germie schreef:Het is een sport die je niet alleen kunt doen, en niet spontaan als je zin hebt. Dus nee, ik doe er niet aan om deze redenen. Ik kwam zo vandaag thuis uit m'n werk en besloot direct weer weg te gaan om te gaan duiken. Dat geeft dan rust en ontspanning. Dat kan niet bij padel die spontane acties.
paars schreef:Ik betaal 150 per jaar. Dan kan ik idd zo vaak spelen als ik wil. En de lessen zitten daar niet bij in hoor, die kosten met 4 personen bij ons 14€ voor een uur les. Wel buiten’baan’ maar dat vind ik orima!
Duur voor een loopgroepje, althans, wordt er nog iets specials georganiseerd?