Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm schreef:Flink stuk van je haar afknippen en stoppen met de chemische behandelingen. Shampoo ed maakt niet veel uit als je van jezelf, dus onbehandeld, al goed haar hebt.
Goof schreef:Waar wil je tips voor? Gebroken haar is gewoon kapot en gaat niet helen met shampoo.
Yavanna schreef:Haar, huid en nagel vitaminen slikken. Bij mij werkt het absoluut. Ik heb gewoon het goedkope kruidvatmerk en geen gummies. Ik zweer erbij.
Tazzey schreef:Yavanna schreef:Haar, huid en nagel vitaminen slikken. Bij mij werkt het absoluut. Ik heb gewoon het goedkope kruidvatmerk en geen gummies. Ik zweer erbij.
Daar heeft een arts van een dan onze universitaire ziekenhuizen onlangs een heel item over gemaakt dat ik tegenkwam ergens op de socials. Het doet niets, een erg dure placebo.
Ik zal eens kijken morgen in de browser geschiedenis op mijn pc of ik het terug kan vinden. Ik weet niet exact zijn uitleg meer maar het klonk erg logisch.
Art_Ificious schreef:Ohja idd niet kammen/borstelen als het nat of vochtig is.
En föhnen met koude lucht is ook beter dan hete lucht.
Ik laat mijn haar gewoon drogen zonder föhnen. En borstel het pas als het droog is. Heb wel het "geluk" dat mijn haar zodra het droog is netjes valt uit zichzelf. En ook altijd erg snel droogt.