verwarmde bureau onderlegger

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aife

verwarmde bureau onderlegger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-24 12:16

Ik ben een eeuwige koukleum en heb erg last van koude handen tijdens mijn bureauwerk. Ik gebruik al een elektrisch dekentje voor mij rug of op mijn schoot als het echt niet anders gaat (anders standaard met een fleece dekentje op mij) maar kwam nu verwarmde bureau onderleggers tegen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Welke sites zijn betrouwbaar?

Nanu

Re: verwarmde bureau onderlegger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 12:19

xMaritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 12:43

Ik heb er een via aliexpress en ben er dolgelukkig mee. Die van mij heeft 2 standen, de laagste stand is eigenlijk al prima. Scheelt zoveel als je handen warm zijn, voelt veel aangenamer

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 12:49

Hier iemand met hele slechte doorbloeding in de vingers, daardoor ook altijd koude handen. Ik gebruik handschoentjes met halve vingers om warm te blijven. Type "reuma handschoenen" (als je die googelt vindt je wat ik bedoel, bij mij helpt de compressie om de doorbloeding op gang te houden). Vanwege de dunne stof en de missende vingertopjes kun je er nog veel mee. Veel vingerloze handschoentjes hebben hele korte vingers, maar deze zijn wat langer en dus warmer.

Ik had ook een collega die in de winter op zijn laptop ging werken omdat die ook zo lekker warm is i.p.v. een los toetsenbord. Werkt ook als een soort verwarmplaatje :')

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 12:53

Ik draag die vingerloze handschoenen ook als ik achter mijn bureau zit als het koud is. Maar eigenlijk is het vooral mijn muishand die koud wordt; bestaan er ook verwarmde muizen?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 13:56

Ik zit ook sinds kort op kantoor en ik zet mijn verwarming op standje woestijn. Dat vinden alleen mijn collega's die wel es binnenkomen minder fijn. :') Maar het boeit ze verder niet want hun zitten er niet.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 13:58

Ik heb ook zo'n verwarmde onderlegger. Via Bol besteld. Was wel een ding van 100 euro. Maarrrrrr, lekker warm.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 14:31

Ik heb nooit van het bestaan afgeweten. Wat een uitvinding. Ik ga me er eens in verdiepen.
Pas is naar voren gekomen dat mijn doorbloeding heel slecht is, dus moet daar iets mee.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 16:31

Ik ga er eens naar kijken, ik heb altijd een koude muishand.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 16:38

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 17:16

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 17:22

Ik heb er een gehad, op zich erg prettig maar mijn toetsenbord werd er bloedheet van, zo heet dat ik er lelijke plekken van op mijn pols kreeg. Ik heb aluminium toetsenbord dus dat warmt lekker op. Snel maar weer teruggebracht. Ik vond het wel heel fijn, ik ben een enorme koukleum en zet mijn infrarood dekentjes altijd op standje grillen.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-24 08:39

ik heb deze sinds een paar weken, ik ben helemaal gelukkig, wat een verademing om geen koude handen meer te hebben, daardoor heb ik het automatisch minder koud. Muis en toetsenbord worden gewoon meeverwarmd, dus ook je muis hand is automatisch warmer ;)

https://www.amazon.nl/EBKCQ-bureauonder ... C80&sr=8-4

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-24 09:15

Dat is echt heel fijn maar pas dus goed op als je een aluminium toetsenbord hebt.

Aife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-24 10:59

Een aluminium toetsenbord heb ik niet, maar wel een draadloos dus er zitten batterijen in. Lijkt me niet heel gezond als die batterijen ook worden opgewarmd...

Voor mijn muis kan ik dan wel een muismat gebruiken om te voorkomen dat die te warm wordt voor de batterij

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-24 11:09

Man wat een goeie tip. Ik ben sinds een maand verhuisd en zit nu boven ipv beneden te werken en daar is het dus frisser. Geen punt want ik kan een kachel aanzetten maar ik heb voornamelijk last van koude handen. Gelijk zo'n ding besteld!

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-24 12:51

Aife schreef:
Een aluminium toetsenbord heb ik niet, maar wel een draadloos dus er zitten batterijen in. Lijkt me niet heel gezond als die batterijen ook worden opgewarmd...

Voor mijn muis kan ik dan wel een muismat gebruiken om te voorkomen dat die te warm wordt voor de batterij

Hier ook een toetsenbord en muis op batterijen en geen problemen icm met de verwarmde bureaulegger.
Ik zou bijna zeggen, doe een glazen bureau, dan straalt de warme ook nog naar beneden uit naar je benen :+

Aife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-24 15:28

lieke2 schreef:
Hier ook een toetsenbord en muis op batterijen en geen problemen icm met de verwarmde bureaulegger.
Ik zou bijna zeggen, doe een glazen bureau, dan straalt de warme ook nog naar beneden uit naar je benen :+

Welke heb jij Lieke?

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-24 17:00

Ik heb een infraroodpaneel onder m'n (glazen) buro geplakt. Warme bovenbenen/voeten EN een warm buro. Heerlijk!