Grounding sheets

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Slmt9

Grounding sheets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-24 16:16

Ik krijg continu de advertenties van Grounding Well in mijn tijdlijn op social media. Komt enorm ‘Tell sell’ over en de ervaringen zijn verbluffend :+
Toch ben ik nieuwsgierig.

Het zou niets anders zijn dan een laken die je bv op bed legt en inplugt in het stopcontact, maar het geeft geen stroom af. Zo zou je echt aarden met tal van lichamelijke voordelen.

Afbeelding
https://www.groundingwell.com/

Ik ben echt benieuwd naar ervaringen. Ik snap zelf ook dat het niet wetenschappelijk onderbouwd is en er vast ook iets van placebo werking in zit.
Maar niet wetenschappelijk bewezen betekent in mijn ogen niet dat het niet kan werken.

Wie wil zijn ervaring delen?

Ibbel

Re: Grounding sheets

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-24 16:21

Ga buiten staan en raak een schrikdraadomheining aan. En? Kreeg je een dreun? Dan was je geaard.

Wat een onzin :))

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 10:10

Eh nee...

Ik heb het geprobeerd, aardingsmat van een goed merk in bed. Ingeplugd op een geaard stopcontact en later zelfs nog met een pin in de grond. Het werkte bij mij totaal averrechts..kon niet meer slapen en voelde allemaal schokjes in mijn lichaam.

Volgens de leverancier zouden dan de electriciteit e.d. onder de grond van mijn huis allemaal vervuild zijn of zoiets dergelijks. Nou, ik vond het echt een miskoop.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 10:56

Elisa2 schreef:
Eh nee...

Ik heb het geprobeerd, aardingsmat van een goed merk in bed. Ingeplugd op een geaard stopcontact en later zelfs nog met een pin in de grond. Het werkte bij mij totaal averrechts..kon niet meer slapen en voelde allemaal schokjes in mijn lichaam.

Volgens de leverancier zouden dan de electriciteit e.d. onder de grond van mijn huis allemaal vervuild zijn of zoiets dergelijks. Nou, ik vond het echt een miskoop.

Ja, duh, al die schokjes zijn natuurlijk de ontladingen... Eerst ontladen, dan opladen

:D

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 12:41

Hahaha ja ik voelde me zelf erg statisch geladen ja daarna haha.