Tazzey schreef:Oh naalden ga ik echt niet aan beginnen, het feit dat ik die laser behandeling ook maar enigszins overweeg is al heel wat.
Fijn te horen dat er toch goede ervaringen mee zijn, dat stemt me wel wat meer gerust. Ik ga naar een oogziekenhuis waar ik naar ben doorverwezen door de arts. Dat ik vanmorgen belde gaven ze aan dat er enkele maanden wachttijd was maar na het lezen van de verwijzing van de arts werd ik binnen tien minuten terug gebeld dat ik over anderhalve week al terecht kan. Het is toch iets minder onschuldig dan ik dacht blijkbaar, ze zijn vooral bezorgd over de lichtflitsen die ik af en toe zie.
@Ibbel, het oogziekenhuis hier in Haarlem is overgenomen door Bergman. Dezelfde artsen werken er nog van toen het nog het OMC was. Ik heb nu de oogarts die ik 15 jaar geleden ook al had daar dus dat is wel prettig. Toch hebben zij ook een wachttijd van minimaal 90 dagen, tenzij ze het blijkbaar toch een spoedgeval vinden...
Als je lichtflitsen ziet dan betekent dat volgens mij dat er aan het netvlies wordt getrokken van binnenuit. Of zoiets, ik ben zelf geen oogarts natuurlijk maar slechts ervaringsdeskundige! Dan zit er iets los wat met laseren weer vastgezet kan worden. Bij mij ook al gebeurd. Die aangeboren afwijkende vorm van het oog waar in dit topic over gesproken wordt heb ik ook volgens de oogarts. daar is dan niets aan te doen,dat heb ik geerfd....