Alle actioncams maken gebruik van dezelfde manier van bevestigen, de 'mounts' zijn universeel.
En ik kan er niets aan doen, maar qua videokwaliteit is de Gopro toch wel het beste.
Montage van videos is natuurlijk een dingetje en dat geldt voor elke video die je wilt monteren. Maar met de Quick app van gopro kan het vrij eenvoudig. Ik gebruik het zelf niet omdat ik gewoon een professioneel programma heb voor montage, maar eenvoudig iets wat er leuk uit ziet en waar je suggesties krijgt voor de beste stukken uit een video, dan is de Quick app the way to go.
Of je de 11, de 12 of de 13 koopt, dat maakt qua kwaliteit en beeldstabilisatie niet veel uit. Wil je macro filmen, dan moet je voor de 13 gaan. Wil je gewoon zoals het bij jou klinkt wat filmen, dan kun je uit al deze modellen kiezen en het resultaat doet niet voor elkaar onder. De 10 heeft wel wat features die ik mis, en is natuurlijk ook al weer een oudere generatie.
Vanaf de 11 kun je bijvoorbeeld heel eenvoudig een timelapse maken van de sterrenhemel of het noorderlicht. Ik vind dat echt leuk dat dat kan.