Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Herfstblad schreef:marleen_88 schreef:Ik zou dit persoonlijk nooit doen. Je hebt in de (ochtend)spits alle aandacht nodig voor de weggebruikers in het verkeer.
En bijvoorbeeld alleen een shake of een thermoskan?
Herfstblad schreef:En bijvoorbeeld alleen een shake of een thermoskan?
Herfstblad schreef:DuoPenotti schreef:Een broodje heb ik wel gegeten in de auto.
Maar hete vloeistof als thee zou ik me niet aan wagen.
Waarom niet eigenlijk?
Herfstblad schreef:marleen_88 schreef:Ik zou dit persoonlijk nooit doen. Je hebt in de (ochtend)spits alle aandacht nodig voor de weggebruikers in het verkeer.
En bijvoorbeeld alleen een shake of een thermoskan?
prugelpiet schreef:Ik doe niets anders. Ik kan prima autorijden en wat eten / drinken onderweg. Je hoeft toch niet uitgebreid je eten te bestuderen? Je kan gewoon 2 ogen op de weg en af en toe een hap nemen. Desnoods leg je het daarna weer naast je neer.
Goof schreef:DuoPenotti schreef:Verbrandingsgevaar bij knoeien.. En dan weet je zeker dat je niet meer oplet.
Thee die zo heet is dat je je verbrandt kan je niet drinken, dus die heb je niet in je hand.
Als je in de auto thee drinkt is dat warm, niet verbrandingsgevaar heet.
Gebruikers op dit forum: axel_1997, c_alsemgeest, ComscoreBot, Lieuwkje_90, miereneter, miezelke, Noesie, sorayamagic2, WillemijnL en 24 bezoekers