Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Na 5 dagen kun je weer duiken na zo'n operatie (buddy van mij heeft het gehad). Dus dan zal het wel meevallen als er geen complicaties zijn. Op maandag laten uitvoeren, dan ben je op zaterdag weer fit in het weekend.
Ik hoop voor je dat het daarna wel geheel over is.
germie schreef:Goed lezen is ook een kunst.
germie schreef:Na 5 dagen kun je weer duiken na zo'n operatie (buddy van mij heeft het gehad). Dus dan zal het wel meevallen als er geen complicaties zijn. Op maandag laten uitvoeren, dan ben je op zaterdag weer fit in het weekend.
Brainless schreef:germie schreef:Na 5 dagen kun je weer duiken na zo'n operatie (buddy van mij heeft het gehad). Dus dan zal het wel meevallen als er geen complicaties zijn. Op maandag laten uitvoeren, dan ben je op zaterdag weer fit in het weekend.
Wat is dit dan?
germie schreef:Brainless schreef:Wat is dit dan?
Daar staat GEEN advies. Ik lees dat in ieder geval niet. En als je het wel zo leest, sorry. Maar dat is niet zo bedoeld. Het is puur zoals het bij die duikmaat gegaan is.
Dus nee, ik geef nergens advies in dit geval.
Keldeo schreef:Ik heb geen galblaas meer na aanhoudende pancreatitis. Inclusief langdurige ziekenhuis opnames en IC opnames. Ben de afgelopen 3 jaar 14 keer onder necrose geweest. De galblaas verwijdering viel me mee en ben er nog elke dag blij mee. Via pb kan ik je alles vertellen wat je wil weten van mij.
Wat Germie zegt is gevaarlijk, negeer haar advies.
Leandra schreef:Keldeo schreef:Ik heb geen galblaas meer na aanhoudende pancreatitis. Inclusief langdurige ziekenhuis opnames en IC opnames. Ben de afgelopen 3 jaar 14 keer onder necrose geweest. De galblaas verwijdering viel me mee en ben er nog elke dag blij mee. Via pb kan ik je alles vertellen wat je wil weten van mij.
Wat Germie zegt is gevaarlijk, negeer haar advies.
Wat goed te horen dat je er zo van opgeknapt bent. Dit soort ervaringen kan ik goed gebruiken. Voor nu heb ik nog geen vragen maar ik hou het in mijn achterhoofd. Dank je wel!
Ik luister nu alleen naar mijn artsen over wat ik wel en niet kan en mag doen na de operatie 'n naar mijn lijf. Wat ik al eerder schreef, het is niet dat de galblaas verwijderd wordt vanwege galstenen oid. Dit is, zoals in jouw geval ook, veel complexer. Ik ken ook de verhalen dat mensen snel opgeknapt zijn.
Vorige week nog iemand die binnen een dag opgeknapt was en snel weer alles kon. Maar dat waren de klassieke galstenen. Dus daar ga ik zeker niet vanuit.
Keldeo schreef:Als je iets spannend vindt gewoon uitspreken naar het medisch personeel, ze zijn er voor je. En verder inderdaad goed je artsen opvolgen, die hebben het hele beeld en weten wat het beste is.
Ver sterkte en beterschap! Hopelijk loop je nu niet constant met pijn.