Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Ik ken iemand die na een enkelbreuk de pinnen heeft laten verwijderen en direct daarna weer is gaan duiken. Dus het verwijderen is zo gebeurd en daarna kun je direct door.
sh4e schreef:Bedankt voor jullie antwoorden!
De arts zei al, het kan zijn dat het niet helpt, maar als het maar niet slechter word..
Vandaar een beetje mijn twijfel.
Het is fijn om jullie antwoorden te lezen. Bij mij gaat het inderdaad ook om scheen been en 5 schroeven..
Hoe snel zaten jullie weer te paard?
sh4e schreef:Nou wondje, ik heb al een beste ritssluiting van de vorige operatie, en nu werden die wonden wel groter gemaakt dat ze er goed bij konden.
Krukken hoefde niet. Wel 2 weken herstellen van de wonden. Maar daar kun je wel mee rijden hoop ik!
sh4e schreef:Nou wondje, ik heb al een beste ritssluiting van de vorige operatie, en nu werden die wonden wel groter gemaakt dat ze er goed bij konden.
Krukken hoefde niet. Wel 2 weken herstellen van de wonden. Maar daar kun je wel mee rijden hoop ik!
SandraWierda schreef:sh4e schreef:Nou wondje, ik heb al een beste ritssluiting van de vorige operatie, en nu werden die wonden wel groter gemaakt dat ze er goed bij konden.
5 schroeven is natuurlijk wel iets anders dan eentje. Bij jou moeten er dus 5 gaatjes opnieuw vullen in je scheenbeen. Ik weet niet meer hoelang ik toen niet heb gereden want ik had het gepland in de periode dat mijn paard moest bevallen
Miran schreef:Mijn dochter (toen 7 jaar) had na een heupoperatie de plaat er weer uit (moest ivm groei) en mocht 6 weken niet sporten en de eerste 2 weken met krukken. Dit ivm meer risico op een breuk en ik heb dat soort ervaringen nadien wel gehoord. Plaat zat wel echt in de kop van de heup ook. Ingreep zelf viel erg mee.
germie schreef:sh4e schreef:Nou wondje, ik heb al een beste ritssluiting van de vorige operatie, en nu werden die wonden wel groter gemaakt dat ze er goed bij konden.
Pleister er op en tegraderm en er kan niets mee gebeuren. Dan kun je sporten en zwemmen met open wonden of hechtingen of wat dan ook.
Is echt wonderspul. En je voelt het niet zitten.
Percy schreef:Luister naar je arts, niet naar iemand op bokt die alles denkt te weten. Ik moest echt wel wat langer herstellen. Als je goed wilt genezen is het advies van de arts toch echt wel leidend.
Hier ervaringen vragen is helemaal oké maar de ervaring van "ik ken iemand en die" zou ik links laten liggen voor je eigen gezondheid