Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pauline schreef:Thanks! Het is inmiddels achter de rug, nu het natraject nog.
germie schreef:Pauline schreef:Thanks! Het is inmiddels achter de rug, nu het natraject nog.
sterkte. Mijn zusje heeft het ook vorige week gehad en kwam erg slecht uit de narcose en moest hierdoor een nacht blijven. Ook had ze erg veel pijn de eerste paar dagen, maar denkt er nu over na om het gips in te korten zodat de elleboog weer vrij is. Dat scheelt heel veel. Een vriend heeft dat toen ook gedaan en is gewoon hersteld. Dus die elleboog in het gips is niet echt nodig, hetzit immers ook bij de pols. Je kunt ook zelf eventueel weer een gips aanleggen als je het er geheel afhaalt, gipsverband of dat kunststofspul is gewoon te koop (het er af halen is gewoon een kwestie van rollen, inkorten kan met een tang en dan scherpe randjes weer zacht maken met sporttape).
Nu zal vast weer iemand commentaar hebben op dit advies, maar ik heb dus gezien wat de mogelijkheden zijn om het fijner te maken zonder dat herstel slechter hoeft te zijn.
Als ik ooit zoiets zou hebben, dan kwam er ook geen elleboog in het gips. En als ze het dan niet zouden willen uitvoeren, dan zorg ik dat ik het juiste materiaal thuis heb en dan is het ja en amen knikken en dan zodra je de hoek om bent de arm inpakken zodat je wel goed kunt herstellen zoals jij wilt en wat voor jou werkt.
Ik geef het je gewoon mee. En dan mag je zelf weten wat je er mee doet. Sterkte er mee in ieder geval. En dan ben je hopelijk met 5 weken weer geheel fit.