Wat had jij als kersverse moeder graag voor jezelf gehad voor cadeau? Of voor jou en je partner, mag ook. Ik weet dat het per persoon verschilt maar ik ben op zoek naar wat inspiratie. Ik ben benieuwd naar de reacties.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meggiemeg schreef:Als ze een bad heeft een lekker verwenpakket om daar in even bij te komen. Een tijdschrift met wat chocolade erbij. Oordopjes. Een lekker bodylotion. Ik heb altijd voor vrienden de eerste paar weken een aantal maaltijden per week gekookt als de kraamhulp weg was. Dat werd altijd enorm gewaardeerd.
LWDaisy schreef:meggiemeg schreef:Als ze een bad heeft een lekker verwenpakket om daar in even bij te komen. Een tijdschrift met wat chocolade erbij. Oordopjes. Een lekker bodylotion. Ik heb altijd voor vrienden de eerste paar weken een aantal maaltijden per week gekookt als de kraamhulp weg was. Dat werd altijd enorm gewaardeerd.
Mag een net bevallen vrouw al in bad, snel na de bevalling? Oprechte vraag!
Suzanne F. schreef:Waarom mag je niet badderen of zwemmen? Ik kan me wel herinneren dat ik ging zwemmen (niet lang na de bevalling maar geen idee hoeveel weken) en dat dit raar voelde. Maar dat heb ik later nog nagevraagd en is nooit iets mee gedaan.
Ik zou een soort verwenpakketje maken inderdaad met lekkere douchegel bijvoorbeeld.
F_inley schreef:ik heb nu voor de 2de keer een thuis bezorgd bon gekregen om heerlijk sushi van te bestellen. Bij de eerste ook gekregen vond het zo leuk en origineel!
Dreamboy schreef:Een bon voor een verwendag bij een beautysalon.