Welke waterflosser

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Olikea

Welke waterflosser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-24 17:04

Van de mondhygiëniste heb ik de tip gekregen om een waterflosser te gebruiken.
Maar ik heb geen idee welke.. de keuze is reuze.

Welke raad je aan?
Qua budget wil ik niet meer uitgeven dan 100 euro

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 10:37

Omdat dit topic beter past op MWS ga ik het daarheen verplaatsen.

LZP --> MWS

hagelslag

Re: Welke waterflosser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 21:11

Ik gebruik 1 van oral b die ik 3 jaar terug ofzo bij de lidl in de aanbieding heb gekocht voor 25 euro.
Doet netjes z'n werk...

Wel gebruik ik hem alleen met warm water en niet met koud water ivm gevoeligheid

Nico12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 21:55

Op dit moment nummer 6. Gemiddeld werken ze prima maar de levensduur is zeer beperkt. 2 jaar is erg lang. Op dit moment van die 6 de derde waterpik waterflosser met stekker. Belangrijk is direct na gebruik de stekker uit het stopcontact omdat de trafo altijd onder stroom staat waardoor defect. Ik repareer ze zelf door de trafo te vervangen door een stekkertrafo. Dus koop ergens dat ie retour kan in garantie periode.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 22:36

Nico12 schreef:
Op dit moment nummer 6. Gemiddeld werken ze prima maar de levensduur is zeer beperkt. 2 jaar is erg lang. Op dit moment van die 6 de derde waterpik waterflosser met stekker. Belangrijk is direct na gebruik de stekker uit het stopcontact omdat de trafo altijd onder stroom staat waardoor defect. Ik repareer ze zelf door de trafo te vervangen door een stekkertrafo. Dus koop ergens dat ie retour kan in garantie periode.

Een oplaadbare gaat ook niet lang mee, ik heb er ook al twee versleten binnen 2,5 jaar. Na de 2e geen nieuwe meer aangeschaft.