Hallo
Ik ben op zoek naar ervaringen en verhalen van anderen met een matje.
Ikzelf heb een geplaatst buikwand mat tegen littekenbreuk. Deze heb ik nu al een jaar of 5. Helaas loop ik alleen tegen problemen van aanhoudende pijn, ernstige vermoeidheids klachten. Last van mijn darmen in de zin van heel veel krampen. Zeer slechte nachtrust door de pijn en de krampen.
In januari opgenomen gelegen in het ziekenhuis. Ze hebben op een pet ctscan gezien dat er rondom het volledige matje veel opname was van de petct radiologie spul. Dit duide op een ontstekingsreactie werd mij verteld. Ik had echter geen koorts en ben naar huis gestuurd met pijnstillers. Die hielpen wel echter mocht ik daarmee geen auto meer rijden en om alle pijn dragelijk te krijgen zat ik er bij als een zombie en kon ik bijna niet meer normaal lopen van de bijwerkingen.
Dat was niet zoals ik er de rest van mijn leven bij wilde zitten. Ik ben toen met 1 pijn medicatie gestopt en met 1 geminderd. Nu is helaas de pijn niet meer acceptabel dus ben weer naar het ziekenhuis naar de mdl arts gestuurd. Die heeft mij nadat ik er was geweest aangehoord en me doorgestuurd naar de chirurg. Daar moet ik nu 9 september weer langs.
Vroeg me af of er mensen zijn op bokt die misschien ook met klachten van een matje rondlopen en ben benieuwd wat jullie er aan doen.