Iemand die dit ook al zo ineens heeft gehad? Is het vanzelf weggegaan? Of had het toch een specifieke onderliggende oorzaak waardoor het plots tot uiting kwam?
Ik word er heel vervelend van dus hopelijk hebben jullie raad/tips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Is je bloeddruk niet te hoog?
Ik had dat ook en mijn bloeddruk was niet goed.
meisje_ schreef:Kan vanalles zijn.
Heb je andere klachten?
Ik heb dit ook gehad en ik bleek flinke bloedarmoede te hebben.
Celebi schreef:Ik heb dit wel eens ja. Dan schiet mijn oor 'dicht' en hoor ik het suizen/piepen en soms ook mijn hartslag. Meestal maak ik even met mijn vinger een (paar keer) een vacuüm op mijn oor en is het daarna opeens weer verdwenen. Geen idee of het hetzelfde is hoor.
Als ik op mijn oor lig en deze dus afsluit hoor ik vaak ook mijn hartslag trouwens. Dat vind ik echt vervelend als ik probeer te slapen.
Popstra schreef:Heb ik ook eens gehad en dat duurde best even een paar weken maar is vanzelf weer verdwenen.
Molfre schreef:Bij mij is het een komen en gaan. Huisarts heeft me doorverwezen naar de KNO, maar zonder resultaat helaas. Bloeddruk is aan de lage kant, druk op/achter trommelvlies is normaal.
Ik merk bij mezelf dat het bij periodes van stress terug komt. Mijn artsen hebben gezegd dit zelf in de gaten te houden. Als er andere klachten ontstaan terugkomen en dan willen ze verder zoeken.
Ik ben er niet helemaal gerust op, maar aan de andere kant er zijn geen verdere klachten ontstaan.
MoppieFilou schreef:Molfre schreef:Bij mij is het een komen en gaan. Huisarts heeft me doorverwezen naar de KNO, maar zonder resultaat helaas. Bloeddruk is aan de lage kant, druk op/achter trommelvlies is normaal.
Ik merk bij mezelf dat het bij periodes van stress terug komt. Mijn artsen hebben gezegd dit zelf in de gaten te houden. Als er andere klachten ontstaan terugkomen en dan willen ze verder zoeken.
Ik ben er niet helemaal gerust op, maar aan de andere kant er zijn geen verdere klachten ontstaan.
Ik heb momenteel ook wel iets meer stress dan de afgelopen maand, maar het is al veel erger geweest en toen had ik hiervan geen last.
Vervelend dat ze bij jou geen oorzaak kunnen vinden! Heb je het al lang of is het ook zo plots opgekomen?
Molfre schreef:MoppieFilou schreef:Ik heb momenteel ook wel iets meer stress dan de afgelopen maand, maar het is al veel erger geweest en toen had ik hiervan geen last.
Vervelend dat ze bij jou geen oorzaak kunnen vinden! Heb je het al lang of is het ook zo plots opgekomen?
Sinds een jaar ongeveer, het kwam heel plotseling opzetten, duurde een maand en daarna was het weg. Een 1,5 maand later kwam het weer terug, duurde een paar weken, et cetera.