Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:Je leidinggevende is ook lekker, om jou met een ziek hoofd een kraan te laten besturenTS, ga jij je eens heel snel ziekmelden, en ja, dat geldt ook voor je vakantiedagen. Je hebt geen vakantie om ziek te zijn, en dat er te weinig mensen zijn is niet jouw probleem.
hwn schreef:Foaly schreef:Je leidinggevende is ook lekker, om jou met een ziek hoofd een kraan te laten besturenTS, ga jij je eens heel snel ziekmelden, en ja, dat geldt ook voor je vakantiedagen. Je hebt geen vakantie om ziek te zijn, en dat er te weinig mensen zijn is niet jouw probleem.
Dit dus!
En let ook op met dat hoge ijzergehalte, eens laten testen op ijzerstapelingsziekte. Via bloedaflating is het goed onder controle te houden, maar zonder behandeling kan het dodelijk zijn (zit in onze familie, mijn oma kreeg te laat de diagnose en is overleden door leverschade).
Celebi schreef:Bij echte griep en koorts meldde ik me wel gewoon ziek, maar met de ziek achtige dagen voorafgaande aan mijn burnout bleef ik maar doorgaan want ik was toch 'niet ziek genoeg'. Dat heb ik geweten toen ik volledig uit de running viel.
fohadie schreef:Bij mij ligt het eraan: voel ik me te te ziek om te werken? Dan meld ik me ziek. Dit betekent voor mij: als ik niet meer op mijn benen kan staan, als ik te duizelig ben of als mijn hart weer eens op hol slaat. (Ben bekend met hartritmestoornissen)
Maar als ik nog op Bokt kan, of andere dingen kan doen, kan ik ook werken. Dan maar extra paracetamol oid en optijd onder de wol. Ik werk trouwens in een winkel waar ik grotendeels alleen sta.
Dat je ijzerwaarde nu zo hoog is, kan heel goed door je keelonsteking komen. Dat zou ik in de gaten houden en na de ontsteking weer eens laten checken.
trysteffy schreef:fohadie schreef:Bij mij ligt het eraan: voel ik me te te ziek om te werken? Dan meld ik me ziek. Dit betekent voor mij: als ik niet meer op mijn benen kan staan, als ik te duizelig ben of als mijn hart weer eens op hol slaat. (Ben bekend met hartritmestoornissen)
Maar als ik nog op Bokt kan, of andere dingen kan doen, kan ik ook werken. Dan maar extra paracetamol oid en optijd onder de wol. Ik werk trouwens in een winkel waar ik grotendeels alleen sta.
Dat je ijzerwaarde nu zo hoog is, kan heel goed door je keelonsteking komen. Dat zou ik in de gaten houden en na de ontsteking weer eens laten checken.
Nou zo heb ik er eigenlijk ook altijd ingestaan met de motto van als de wc pot mijn beste vriend is dan blijf ik thuis
Maar nou heb ik nu in een korte periode niet goed uit gerust dat dit de gevolg is heb ik het idee…