Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ania schreef:Alles wat jij omschrijft doet een wake up light al, maar misschien snap ik je vraag niet helemaal?
Ik zou wel even kijken voor de wake-up light met geluid (de iets duurdere versie) daar beginnen ook bv vogels te fluiten en niet meteen zo'n lelijk alarmgeluid. Ik ben ook geen ochtendmens en rustig wakker worden is veel beter voor mijn humeur.
Niece schreef:Ik volg, mocht iemand een aanrader hebben plaats dan alsjeblieft de link. Ik ben voor mezelf ook op zoek.
Geluidjes mogen wel continu afgespeeld worden; wel van zacht naar luider, niet ineens keihard zoals een normale wekker
Lenteklokje schreef:Ania schreef:Alles wat jij omschrijft doet een wake up light al, maar misschien snap ik je vraag niet helemaal?
Ik zou wel even kijken voor de wake-up light met geluid (de iets duurdere versie) daar beginnen ook bv vogels te fluiten en niet meteen zo'n lelijk alarmgeluid. Ik ben ook geen ochtendmens en rustig wakker worden is veel beter voor mijn humeur.
dag Ania, ik bedoel dat het ding geluid maakt om de 5 minuten en dat ik dat dan vantevoren voor hem in stel. Dus niet dat het geluid continu hoorbaar is, maar dat het om de 5 minuten steeds 30 seconden hoorbaar is (of zoiets)
Lenteklokje schreef:Ania schreef:Alles wat jij omschrijft doet een wake up light al, maar misschien snap ik je vraag niet helemaal?
dag Ania, ik bedoel dat het ding geluid maakt om de 5 minuten en dat ik dat dan vantevoren voor hem in stel. Dus niet dat het geluid continu hoorbaar is, maar dat het om de 5 minuten steeds 30 seconden hoorbaar is (of zoiets)
7September schreef:Niece schreef:Ik volg, mocht iemand een aanrader hebben plaats dan alsjeblieft de link. Ik ben voor mezelf ook op zoek.
Geluidjes mogen wel continu afgespeeld worden; wel van zacht naar luider, niet ineens keihard zoals een normale wekker
Die van Philips doet dit! Je kunt dan ook instellen of je vogels wil horen, of iets anders.
Deze: Philips Somneo HF3671/01 - Wake-Up Light Connected ("Met de SleepMapper-app kan je zelf eenvoudig meerdere alarmen, lichtthema's en geluiden instellen.")
Deze heeft ook een snooze functie overigens
Ania schreef:Lenteklokje schreef:dag Ania, ik bedoel dat het ding geluid maakt om de 5 minuten en dat ik dat dan vantevoren voor hem in stel. Dus niet dat het geluid continu hoorbaar is, maar dat het om de 5 minuten steeds 30 seconden hoorbaar is (of zoiets)
Oh ik weet niet of die dat kan, ik heb de iets goedkopere versie van Philips en die gaat indd 30 min voor de wekker alvast steeds meer licht creëren.
Je kunt het geluid ook snoozen maar die is om de 9 minuten.
De duurdere versie van Philips @Nice heeft inderdaad allemaal verschillende geluiden (vogels, lieve liedjes enz) die je dan kan kiezen en die ook van zacht naar steeds harder gaan
Gebruikers op dit forum: brudoe, DayDream21, Divers, Goesju, JorisDy, leonie87, lynnXtubbie, oscar1996, pamts1, rien10, Rosalie_91, roxiie, sietske83, stijntilla, SusanH, viphorse, YandexBot en 43 bezoekers