Over het werk; het opzeggen heeft tot bepaalde hoogte zeker hiermee te maken, maar meer omdat ik geen "gevecht" op m'n werk aan wil gaan. Wil daar gewoon geen energie aan verspillen, want ik zie niet in hoe me dat verder helpt of beter maakt.
Wil daar via pb best meer over vertellen, maar ik weet dat ik de juiste keuze daarin heb gemaakt.
Ik ben niet bang om zonder werk te zitten. Er is werk zat en als het echt zou moeten, heb ik binnen een week in m'n huidige vakgebied een nieuwe werkgever.
Ik voel het niet als zwelgen, meer als "ik weet even niet meer hoe ik moet zwemmen". Maar misschien is mijn interpretatie van zwelgen anders.
Ik wil me niet ziek melden omdat ik best wel iets kan doen en thuis zitten niet gaat helpen. Maar mijn werk kan niet worden aangepast, zodat ik wel iets kan doen voor m'n geld zeg maar. Ik moet op emtioneel/sociaal vlak wel heel flexibel zijn en blijven, wat me de afgelopen weken heel slecht af gaat. Dat gaat ten kosten van mezelf, want op dit moment merk ik dat het steeds iets minder goed gaat ipv dat het vlak blijft of beter wordt.
Hulp via huisarts/praktijkondersteuner is zeker iets waar ik nog achteraan moet. Heb er al eerder gesprekken gehad, maar dat inplannen is lastig ivm mijn rooster. Schiet me hierdoor wel te binnen dat ik ook nog een mailadres heb van de praktijondersteuner
Die ga ik vandaag dus sowieso even mailen erover.