Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorine92 schreef:Ik zal wel heel simpel denken maar ik denk altijd gewoon trek dingen aan en kijk hoe het staat![]()
Ga de winkels in, laat je adviseren.
Wat ik altijd doe is zelf 2 of 3 dingen uit de rekken trekken die ik leuk vind, en dan naar de verkoopster. Hoi, ik heb advies nodig. Dit zou ik zelf kopen, dus dat gaan we niet doen. Kan jij eens wat setjes voor me pakken? Ik wil (bijvoorbeeld) classy, mag wel sexy maar absoluut niet bloot of ordinair.
En dan kijken waar ze mee aankomen
Kinke schreef:maar dat is iets anders Dorine. Dit gaat specifiek om welke kleuren het mooist staan
Dorine92 schreef:Kinke schreef:maar dat is iets anders Dorine. Dit gaat specifiek om welke kleuren het mooist staan
Ja maar dat zie je dan toch ter plekke? Zien doe je in eerste instantie met je ogen, niet via een papiertje met theorie erop
koenlover schreef:Ik heb dit vorig jaar laten doen, en heb er uiteindelijk een heel stijltraject aan vast geplakt. Ik ben echt zoo ontzettend blij met de investering!
Alleen de kleuranalyse was al top hoor, €145.- heb ik daarvoor betaald en ik kreeg een kleurenwaaier mee voor in mijn handtas. Wat al heel veel houvast heeft bij het shoppen.
Daar was ik zo blij mee dat ik het hele traject ben gaan volgen. Ik moest daarvoor een week lang foto's maken van wat ik droeg en ik moest een bord maken op Pinterest met hoe ik er graag uit zou willen zien. De styliste is toen bij mij geweest voor een garderobecheck. We hebben in een ochtend letterlijk elk kledingstuk (+ schoenen & accessoires) in handen gehad/gepast en daardoor hield ik een heel overzichtelijke kast over met items die vrijwel allemaal onderling te matchen waren en die me echt goed staan.
Dit ben ik een paar weken gaan dragen om te ervaren wat ik nou echt nog miste en vervolgens zijn we een middag gaan shoppen.
Het resultaat is een garderobe met alleen maar items die onderling goed samen passen en die me ook echt goed staan. Het geeft me dagelijks zoveel gemak doordat ik zo iets uit de kast kan trekken zonder er over na te denken!
Wel ben ik heel blij dat mijn styliste wat tijd inbouwt tijdens in traject (telkens een paar weken tussen de afspraken) want van te voren zag ik dat niet zo maar achteraf is het echt een leertraject waarbij je ook zelf aan de slag gaat met je stijl (en wat bij je figuur past). Zo is mijn beeld van hoe ik het zou willen best wel chique terwijl dat een hele dag op kantoor bijvoorbeeld helemaal niet zo lekker zit en ik na het werk ook meteen mijn honden wil kunnen uitlaten dus ben ik meer naar casual chique gegaan.
Gebruikers op dit forum: Annefleur200, daniella_, doekenbas, GoogleAdsense, Kairos, Kiim, wortel115 en 31 bezoekers