Welke eyeliner gebruikt Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Maureen95

Welke eyeliner gebruikt Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-24 21:43

Hoi! :D

Ik ben opzoek naar dé perfecte eyeliner. Ik heb nu 2 verschillende eyeliner in gebruik. Huismerk HEMA en een eyeliner van Maybelline. (zie foto)

Afbeelding

Ik ben opzoek naar een eyeliner zoals op de foto te zien is. Het vervelende eraan is, dat na een week, de eyeliner uitdroogt en wanneer ik de "wing" wil maken, dit super lelijk wordt. Dit komt omdat het puntje dan uitdroogt en je dan halve strepen krijgt :+ Als oplossing zet ik beide eyeliners op zijn kop zodat het vloeibare gedeelte wel naar het puntje van de eyeliner blijft gaan. Maar ik vind dit geen fijne oplossing. Doordat het puntje opdroogt, wordt de eyeliner erg dik opgesmeerd. Ik moet elke keer met een doekje de eyeliner wegvegen wat niet het mooist gewenste resultaat geeft.

Welke eyeliner gebruikt Bokt en hoe zorgen jullie ervoor dat de eyeliner niet uitdroogt?

Tazzey

Re: Welke eyeliner gebruikt Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 21:57

Ik gebruik al jaren de Chanel eyeliner. Hij is mooi van kleur en droogt niet uit. Ik vervang mijn oog make-up wel iedere 6 maanden ivm extreme gevoeligheid voor ontstekingen.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-24 22:02

Dankjewel Tazzey,

Ik zie dat er meerder Chanel eyeliners zijn. Welke gebruik jij precies? Ik kan begrijpen dat hij na 6 maanden vervangen moet worden. Deze droogt na een week niet uit? En zo ja, hoe los je dat op?

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 22:21

Ik vind deze het fijnste in gebruik, het enige nadeel is dat hij vaak na een paar weken gaat lekken. Maar by far de makkelijkste eyeliner om een wing mee te maken imo. :) Wel opletten met de dop erop doen, zodat de haartjes netjes blijven.

https://www.douglas.nl/nl/p/3001047698

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 22:29

Clinique high impact eyeliner.
Gebruik die al jaren, in zwart en bruin. Irriteert niet en blijft goed zitten

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 22:51

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 23:37

Ik vraag me vooral af hoe jullie hier mee omgaan. Ik verf bijna mijn hele hoofd behalve het deel wawr het hoort

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 23:40

GabberGill schreef:
Ik vraag me vooral af hoe jullie hier mee omgaan. Ik verf bijna mijn hele hoofd behalve het deel wawr het hoort

Oefenen. :j

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 23:52

Afbeelding

Ik gebruik deze al jaren! Uitdrogen heb ik niet zo vaak last van en anders kan je t tipje omdraaien!

Het leven is beter in de bossen en duinen! *\o/*

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 02:35

Tattooliner van Kat von D vind ik erg fijn. Ook zeker fijner dan de versie vd hema of die van nyx.

The unicorn made me do it!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 06:42

GabberGill schreef:

_O-

Ik doe het puur uit frustratie niet

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 06:52

Ik ben om deze reden meer fan van gel pencils dan van die inktpennen. Ook met dure high end inkt lined worden ze vaak toch relatief snel droog. Daarentegen heb ik wel veel gel liner in gebruik, bijv de maybelline tattooliner, nyx Epic wear pencil of MAC colour excess gel pencil. Ze worden wel wat droger maar dat gaat veel langzamer, is bij mij echt pas na maanden gebruik merkbaar.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 07:19

Ik gebruik momenteel die van Catrice "it's easy black liner". Ik vind hem diep zwart en hij werkt prettig.

Ik had ook eentje van KIKO geprobeerd en eentje van Catrice met een langere felttip. Maar die droogden inderdaad super snel uit.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 07:25

Ik gebruik m zelf niet, maar 2 mensen die ik ken gebruiken Kiko waterproof. Ik ben nooit zo onder de indruk geweest van make-up als van deze eyeliner. Hij had namelijk een hele bevalling overleeft en zat nog steeds perfect. _O-
Laatst bijgewerkt door J0anieke op 26-07-24 07:26, in het totaal 2 keer bewerkt

Alana. ♡

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 07:25

Cioccolato schreef:
GabberGill schreef:

_O-

Ik doe het puur uit frustratie niet

dit idd :')

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 07:26

Nymphadora Ria <3 *22-06-2018*
Cadilac <3 *24-05-2007* B+8

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 07:31

Als ik het al doe, gebruik ik een coal liner op mijn waterlijn en veeg hem een beetje omhoog met een kleine makeup penceel vanuit mijn buitenste ooghoek. Dat werkt nog het beste... Mijn buitenste ooghoeken staan een klein beetje omlaag en dan heb ik daar ook nog een beetje een bolling en rimpeltjes. Veeeel te ingewikkeld :+

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB & Nord Svensk Maddy

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 07:33

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 07:51

Ik gebruik de brush ink van Catrice: https://www.kruidvat.nl/catrice-brush-i ... qwQAvD_BwE

Ik gebruikte altijd die van de Hema maar een paar jaar geleden hebben ze de eyeliner veranderd waardoor hij bij mij ging vlekken aan de binnenkant van mijn oog. Deze van catrice doet dat niet, blijft mij mij goed zitten iig. En ik vind hem fijn tekenen.

I can please only one person a day, today is not your day and tomorrow does not look good either.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 08:00

Bienotje schreef:
Tattooliner van Kat von D vind ik erg fijn. Ook zeker fijner dan de versie vd hema of die van nyx.

Heb ik ook lang gebruikt en beviel ook goed! Al doet NYX voor mij niet per se onder.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 08:03

melanie0906 schreef:
[ [url=m/EEV6d6.png]Afbeelding[/url] ]

Ik gebruik deze al jaren! Uitdrogen heb ik niet zo vaak last van en anders kan je t tipje omdraaien!

Deze gebruik ik ook, echt perfect!

Deze van Pupa is ook heel fijn.

Afbeelding

quera. Voor altijd en langer

Me. An empath.

MayoNeighs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 08:11

har166 schreef:
Ik gebruik de brush ink van Catrice: https://www.kruidvat.nl/catrice-brush-i ... qwQAvD_BwE

Ik gebruikte altijd die van de Hema maar een paar jaar geleden hebben ze de eyeliner veranderd waardoor hij bij mij ging vlekken aan de binnenkant van mijn oog. Deze van catrice doet dat niet, blijft mij mij goed zitten iig. En ik vind hem fijn tekenen.

Ik gebruik deze ook! Super fijn. Soms is die wel wat droger na een aantal weken maar als ik 'm even omgedraaid zet dan gaat die weer prima.

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 08:19

Ik zweer bij de l'oreal perfect slim liner! Gebruik 'm al jaren en is de fijnste die ik ken. Ook na wekenlang gebruik nog genoeg inkt om een wing te maken.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 08:21

Kleine tip trouwens voor opdrogende eyeliners. Ze staan bij mij altijd in een pannendak met de punt naar beneden. Sommige merken drogen namelijk sneller uit als ze liggend worden bewaard.

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 08:54

Ik gebruik zelf graag de Isehan Kiss Me Heroine Make Smooth Liquid Eyeliner. Isehan is Japans, en daar hebben ze belachelijke namen voor zulke producten maar goede kwaliteit. Er zijn paar webwinkels in Nederland die het verkopen, dus zelf importeren hoeft niet.

Nooit problemen gehad met uitdrogen, doe erg lang met zo'n stik, kleur is goed en blijft lang zitten en aplicator 1 van de makkelijkste om te gebruiken. Ik zweer ook bij de mascara van dat merk.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king, and a king ain't satisfied till he rules everything.
~Bruce Springsteen - Badlands, 1978