Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxxmh schreef:Siggislief schreef:Ik heb steunzolen en ik ben 2-3 jaar geleden ingespoten bij de Bergman Clinics.
Tijdens de echo zagen ze niks zitten maar zeiden wel van we spuiten je wel voor de zekerheid in om de zenuw voor de gek te houden.
Het heeft zeker geholpen.
Met wat ben je ingespoten?
xTammyy schreef:Is een operatie geen optie?
Ik ben in 2016 geopereerd. Nu heb ik een doof gevoel op die plek, maar voorheen kon ik mijn voet niet eens onder stromend water houden. Dat deed te veel pijn.
Overigens was het bij mij ontstaan doordat er een paard op gesprongen was, iets wat de orthopeed als onmogelijk zag maar na de operatie bleek het toch zo te zijn dat de zenuw inderdaad bekneld zat.
xxxmh schreef:xTammyy schreef:Is een operatie geen optie?
Ik ben in 2016 geopereerd. Nu heb ik een doof gevoel op die plek, maar voorheen kon ik mijn voet niet eens onder stromend water houden. Dat deed te veel pijn.
Overigens was het bij mij ontstaan doordat er een paard op gesprongen was, iets wat de orthopeed als onmogelijk zag maar na de operatie bleek het toch zo te zijn dat de zenuw inderdaad bekneld zat.
Misschien wel maar heb gelezen op internet dat ze de wond onder op je voet maken. Lijkt mij niet fijn een litteken onder je voet.