Ik heb op m'n 18e nog een keer buisjes gekregen, was toen onder algehele narcose ivm een andere operatie die ik al moest ondergaan.
Was ideaal, kreeg er niks van mee.
Vorig jaar wilde de kno ook weer buisjes plaatsen ivm weer vocht achter m'n trommelvlies. Dat doen ze dan gewoon op de poli met lokale verdoving in het oor(spuiten de verdoving in je oor en laten het een aantal minuten inwerken, daarna wordt het eruit gezogen en beginnen ze met plaatsing). Normaal gaatje prikken, buisje erin en klaar, binnen 5 a 10 minuten gebeurt.
Het is uiteindelijk niet gelukt bij mij, mijn trommelvlies was heel stug, (bijna alleen maar littekenweefsel) en trommelvlies zat helemaal teruggetrokken tegen de gehoorbeentjes waardoor ze het buisje er niet ingeschoven kreeg (en het heel pijnlijk was, want gebied achter trommelvlies is niet verdoofd). Dus heeft ze uiteindelijk alleen het gaatje gemaakt.
Nu blijf ik iedere 4 maanden op controle gaan ivm een aandoening aan m'n gehoorbeentjes, heb ook een gehoorapparaat (en ook om mijn oren schoon te maken, uitspuiten gaat niet omdat ik daarna altijd oorontsteking heb) .
Don't worry, be happy schoentje