Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Winged schreef:Heel zwart wit: afvallen is meer calorieën verbranden dan dat je naar binnen werkt.
Maar: als ik jouw verhaal zo lees denk ik eerder dat je een ongezonde relatie met eten hebt. In je tienerjaren al WW is niet niks. En als ik in mijn omgeving kijk dan zie ik ook niet echt handvatten voor ná het ww-traject.
Daarnaast lees ik heel veel spanning, stress, nog meer stress, burn-out etc. En heel stuk mentaal dus. Heb je in die zin hulp? Stress kan namelijk ook een indicator zijn waardoor je niet afvalt. Ik zou eerst met het mentale deel aan de slag gaan en daarna het eetdeel. (je kan nu natuurlijk altijd al in de gaten gaan houden dmv tracking wat je verbrand en wat je naar binnenwerkt)
Winged schreef:Heel zwart wit: afvallen is meer calorieën verbranden dan dat je naar binnen werkt.
Maar: als ik jouw verhaal zo lees denk ik eerder dat je een ongezonde relatie met eten hebt. In je tienerjaren al WW is niet niks. En als ik in mijn omgeving kijk dan zie ik ook niet echt handvatten voor ná het ww-traject.
Daarnaast lees ik heel veel spanning, stress, nog meer stress, burn-out etc. En heel stuk mentaal dus. Heb je in die zin hulp? Stress kan namelijk ook een indicator zijn waardoor je niet afvalt. Ik zou eerst met het mentale deel aan de slag gaan en daarna het eetdeel. Alle kwaaltjes die je noemt zijn ook vaak te herleiden naar stress. Zoek iemand om over wat er zoal speelt te praten.
(je kan nu natuurlijk altijd al in de gaten gaan houden dmv tracking wat je verbrand en wat je naar binnenwerkt)
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Barramundi, IASCrawler, Muggebeet, ogidni, Renee en 11 bezoekers