Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sevenofnine schreef:Ik neem aan dat je geen hakken zoekt, maar iets heel praktisch? Ik heb ook pijnlijke voeten. Ik ben heel blij met mijn Meindl stap/bergschoenen, ik heb er uit de B categorie. Ze moeten zich even naar je voeten zetten en dan zitten ze echt enorm comfortabel. ik draag ze in de zomer voor boerderijwerk, wandeltochten kort en lang & bergvakanties (ook veel km's). Voordien had ik lichtere schoenen (A) en die zaten fantastisch maar bleken minder duurzaam. B schoenen gaan zeker 5+jaar mee, ik vet ze wel regelmatig in.
Vjestagirl schreef:sevenofnine schreef:Ik neem aan dat je geen hakken zoekt, maar iets heel praktisch? Ik heb ook pijnlijke voeten. Ik ben heel blij met mijn Meindl stap/bergschoenen, ik heb er uit de B categorie. Ze moeten zich even naar je voeten zetten en dan zitten ze echt enorm comfortabel. ik draag ze in de zomer voor boerderijwerk, wandeltochten kort en lang & bergvakanties (ook veel km's). Voordien had ik lichtere schoenen (A) en die zaten fantastisch maar bleken minder duurzaam. B schoenen gaan zeker 5+jaar mee, ik vet ze wel regelmatig in.
Oh ja, 100% practisch. Het is voor festivalwerk, waar ik twee keer per jaar een dag of 10 tot 12 rondloop, maar eigenlijk na dag 1 al bijna niet meer kan staan van de pijn...
BigOne schreef:Vjestagirl schreef:
Oh ja, 100% practisch. Het is voor festivalwerk, waar ik twee keer per jaar een dag of 10 tot 12 rondloop, maar eigenlijk na dag 1 al bijna niet meer kan staan van de pijn...
Maar het is dus puur voor deze dagen? Loop je daarnaast ook veel? Want je kunt wel dure schoenen kopen maar ongetraind zoveel sjouwen doet elke voet pijn.