Welke sport bh houdt écht koel?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nala

Welke sport bh houdt écht koel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-24 09:03

Hi bokkers!

Ik loop iedere dag 10k op de loopband en ook nog eens ongeveer 5k met de hond. Ik heb goede sportkleding op alle vlakken behalve de bh :+

Welke sportbhs houden je echt koel oftewel ademen goed? Ik ben de doorweekte en slecht droog te krijgen bhs nu wel een beetje zat :')

Een beetje support zou ook mooi zijn, maar ik heb geen grote cupmaat dus dat is geen breekpunt.

Welke sportbhs hebben jullie (geprobeerd)?

Goof

Re: Welke sport bh houdt écht koel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 09:06

Met deze temperaturen is het echt een illusie om koel(er) te blijven.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 09:17

Maar het gaat TS niet alleen om vandaag, maar elke dag.

Bowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 09:32

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 09:35

Ik vind de “shock absorber ultimate run” snel drogen. Ken je die al? Zo niet, beter meerdere maten bestellen en je omvang 5 groter want deze bh valt klein/strak.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 09:36

Ik ben nog geen enkele sport BH tegengekomen die niet ervoor zorgde dat ik na zweet iedereen in mijn buurt kon zegening. :')

Ik heb ze hoofdzakelijk van de Hunkemoller, die zijn comfortabel en houden daadwerkelijk de kippen op stal.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-24 09:43

KimD schreef:
Ik ben nog geen enkele sport BH tegengekomen die niet ervoor zorgde dat ik na zweet iedereen in mijn buurt kon zegening. :')

Ik heb ze hoofdzakelijk van de Hunkemoller, die zijn comfortabel en houden daadwerkelijk de kippen op stal.

:') _O-

Gefeliciteerd trouwens! *\%/*

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 09:45

Hannanas schreef:
Ik vind de “shock absorber ultimate run” snel drogen. Ken je die al? Zo niet, beter meerdere maten bestellen en je omvang 5 groter want deze bh valt klein/strak.

Deze hierboven is fijn.
En de VS Lightweight Mesh Sports Bra. Voor iets meer ondersteuning hebben ze de Max featherweigt, maar de lightweight ademd meer.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 09:58

Heb je wel eens aan wol gedacht?

Vaak vind je de wollen varianten bij wandel kleding ipv hardloop. Ik weet dat decathlon een modelletje in wol heeft en ik heb ook wel varianten bij Bever zien liggen.

Ik draag graag wol als ik aan het wandelen ben, het is super qua vochtregulatie. Helaas hebben mijn dames wat meer steun nodig en heb ik nog geen modelletje gevonden van wol die ook voldoende steun bied, maar als de dames wat kleiner zijn dan kom je er waarschijnlijk wel mee gedraaid.

CaroR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 10:32

Ik heb deze, het kost wel wat maar heb deze al jaren en ze zijn nog steeds in perfect staat.
Ik sport meerdere keren per week (fietsen, crossfit, lopen, wandelen,...) en heb niet zo een versmachtend/ingepakt gevoel bij deze & zijn goed ondersteunend.

https://www.esterella.nl/products/anita ... -antraciet

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 10:38

Bowo schreef:

Gouden tip! +:)+

Ik heb zoiets van een ruitersportzaak. Die van mij zijn versleten en de ruitersportzaak heeft ze niet meer. Vind het ideaal dat je de bandjes naar behoeven aan elkaar kan haken.
Ik ga deze proberen!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 11:14

Anita extreme control. Super ondersteuning en ja, hij wordt wel wat bezweet maar ik kan hem niet meer uitwringen na hardlopen in de zon. En ik zweet veel.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 11:44

JorineV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 12:02

Anita active air control delta pad.

Mesh stof, met een driehoekige pad voor comfort bij de tepel. Pasvorm en ondersteuning vind ik fijner dan van sommige modellen die nog luchtiger zijn.

Edit: oh ik zie nu dat CaroR dezelfde tipte.
Spuit 11 :+

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 16:45

Gewoon nat maken. Een natte bikini zorgt er bij mij altijd voor dat ik niet opwarm. Heerlijk! Moet met een sportbh dan hetzelfde effect geven

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 16:50

Ik ga mee met de aanbevelingen hierboven voor de shock absorber. Ik heb deze, en een paar sport BHs van Hunkemoller en Stronger. De shock absorber is de dunste stof en veruit de koelste (in hoever mogelijk natuurlijk met dit weer)

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 17:09

Ik lees even mee, ik heb al heel wat sportbh's geprobeerd en als ze genoeg steun geven aan mijn Dtjes dan drijf ik er uit weg. De shock absorber kende ik nog niet dus ga ik proberen. Mijn huidige strategie is gewoon na een activiteit bh uithangen en een schone aantrekken.

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 17:54

Roodvos schreef:
Bowo schreef:

Gouden tip! +:)+

Ik heb zoiets van een ruitersportzaak. Die van mij zijn versleten en de ruitersportzaak heeft ze niet meer. Vind het ideaal dat je de bandjes naar behoeven aan elkaar kan haken.
Ik ga deze proberen!

Ow top! Deze op het verlanglijstje staan wanneer mn huidige sportbh er mee stopt(zowaar 3 euro in de bonusbak van de Aldi...) deze is ook niet gekruist, die van triumph ook niet, maar deze van de Decathlon is wat budgetvriendelijker..
Ik word serieus zwaar beroerd van gekruisde banden, zeker als ze dan ook daadwerkelijk wat doen ipv alleen voor de sier. Ik probeer wel te zorgen dat de spieren van mn nek etc minder op spanning staan, maar uh, lastig :Y)

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-24 13:14

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 20:40

Ik lees even mee. Hier ook een te warme sport bh, maar een grotere cup. Dus heb ook wel weer steun nodig..