Dan ben ik ook echt een beelddenker 
Ik zie het dus inderdaad ook niet letterlijk als hologram of augmented reality. Ik haal het ook in mijn hoofd.
(En ik denk dat dat je vraag over mijn appel-stuk beantwoord Maureen
)
Anastasia24 schreef:Hier wel. Ik kan nog steeds niet begrijpen dat mensen dat niet hebben, ik verdwijn heel de dag in mijn hoofd wbt dagdromen (goed en slecht, krijg net zo goed beelden voor me dat ik in de sloot eindig, en dat in detail en gevoel dat m'n longen volstromen met water, één van de voorbeelden). (Knip)
Brr, zelfs met dat gevoel er bij. Dat lijkt mij heel vervelend!
Maureen95 schreef:Interessant zeg! Ik kan ook in audio denken en echt de stemmen terughoren.
Als jullie denken, wat voor stem hoor je dan? Die van jezelf of van een ander? Of hoor je niks en 'denk' je gewoon?
Ik hoor mijn eigen stem.
Als ik aan iemand anders denk, is het een soort imitatie door mijn eigen stem. Heeft die persoon bijvoorbeeld een opvallende 'r', dan imiteert 'mijn' stem die opvallende 'r'.
Ik kan ik mijn hoofd ook goed zingen! En dat is soms best frustrerend
Dan heb ik de radio aan en ben ik echt aan het meezingen. In mijn hoofd denk ik dan: "die uithaal die straks komt haal ik wel.". Ik 'hoor' dat namelijk in mijn hoofd... Maar dan red ik het met echt zingen net niet