Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sterregoud schreef:Ik heb deze zomer ook voor het eerst Corona gekregen. Was er ook best ziek van, koorts, hoofdpijn, hoesten en steken in mijn lichaam.
Nu is de koorts weg, maar voel me nog moe, misselijk en het hoesten blijft nog ( al 3 weken ).
Bopje schreef:sterregoud schreef:Ik heb deze zomer ook voor het eerst Corona gekregen. Was er ook best ziek van, koorts, hoofdpijn, hoesten en steken in mijn lichaam.
Nu is de koorts weg, maar voel me nog moe, misselijk en het hoesten blijft nog ( al 3 weken ).
He dat klinkt vervelend. Beterschap!
Dankjullie voor de reacties en dus eigenlijk bevestiging om nog even thuis te blijven.
Ik wou dus alweer te snel.
sanne1221 schreef:Er zijn genoeg mensen die na de coronavaccinatie problemen hebben met hun immuunsysteem.
Hutcherson schreef:Onderzoekers geven al een tijd aan dat covid ervoor zorgt dat een immuunrespons blijft rondzingen in het lichaam. Zonder dat er echt een ziekteverwekker nog aanwezig is. Een soort autoimmuun reactie. Vandaar dat ook de stressreactie (hogere hartslag, slecht slapen en in rustmodus komen, hogere ademfrequentie, verhoogde temperatuur, spierspanning etc) aanwezig verhoogd blijft.
Koorts is een immuunreactie, dus waarschijnlijk is er nog een proces aan de gang. Als je te vlug weer in actie komt (gaat werken) kan de reactie verergert worden en langer blijven in het lichaam.
Gebruikers op dit forum: AdemoJoey, DotBot, Manadeluca, Nathalie18x, Sure_lee en 29 bezoekers