Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
future_vet schreef:Hee TS,
Ik heb nooit hoog in de sport gereden maar wel een flinke val gemaakt en m’n bekken gebroken.
Ik kan je echt aanraden professionele hulp te zoeken en EMDR therapie te proberen.
Juist omdat er zo’n duidelijke oorzaak is aan het trauma kan dit nog wel eens enorm effectief zijn.
Elisa2 schreef:Allereerste, ik denk dat dit soort angst heel normaal is bij zulke levensbedreigende ongelukken. Het is niet niks wat er allemaal gebeurd is en er blijft natuurlijk een risico in zitten dat er weer iets gebeurd.
Ik ga met mijn voorgangers mee dat EMDR of een ander soort therapie een goede stap zou kunnen zijn. Maar ik denk ook dat het belangrijk is om te kijken wat je wilt in de toekomt. Je hoeft niet perse eventing te rijden he? Misschien voel je je wel gewoon beter om alleen spring parcouren te rijden.
manubres schreef:Ik denk ook dat EMDR je goed zou kunnen helpen. Maar daarnaast denk ik zelf ook vaak: alles heeft een reden.
Gebruikers op dit forum: annelieke92, Ashleytjuhh, BarbaravdW, Bellatrix, Britta31, Cantheon, Danij, Eefjahh, Forbiddenpie, Gittta, GoogleAdsense, janneke_S, Laibadji, Lestria, LieZ_Horses, lovemyhorse1, Lowie, Mitch_Beauty, MyWishMax, Paardennamen, SentiBot, Setteli, silverwind, Sintara, Ubermetrics, wisja, Yvankaxx en 48 bezoekers