Nagelstudio’s in regio Alkmaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

friendly

Nagelstudio’s in regio Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-24 11:04

Hi hi,

Ik heb inmiddels besloten dat ik binnenkort eens mijn nagels wil laten doen omdat ze altijd zo kort zijn, slecht groeien en vervolgens snel scheuren. Wil dan het liefst ze iets langer hebben, goede kwaliteit en evt met leuke nailart. Maar ik heb dit nog nooit laten doen dus vind het erg lastig een salon te zoeken die goede kwaliteit levert voor ook een leuk prijsje. Al heeft kwaliteit wel voorrang op deze twee eisen.

Waar zoek ik precies? Liefst Alkmaar, maar anders nabij. Wel bereikbaar met OV. Indien mogelijk met website of link naar foto’s van hun werk/reviews.

Dus wie kent een goede, leuke nailartist in mijn regio? Alvast bedankt.

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

JenniferU

Re: Nagelstudio’s in regio Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 12:18

Ullrich (juun) = (Fabricius X Allegro): B+10 L1+3 PR:198
Lemieux Fans fb pagina: https://m.facebook.com/groups/161036057880523/?ref=share

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-24 13:49

Dankzij je tip wel wat geleerd… Had bij een salon vlakbij gekeken en t leek er voor mij als nagel-noob op dat BIAB beter is dan gel en dat je bij beide verlenging kon doen maar als ik hier zo las is BIAB puur op je eigen nagellengte, wat bij mij echt triest is. Ik ben erg benieuwd naar meer opties maar deze ziet er al best goed uit.

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 14:08

ohh wat een goede post, ik zoek precies hetzelfde.

Yellowbird

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 16:54

Ik zou vooral je wensen doorgeven aan de stylist en haar laten kiezen welk product ze gebruikt. Met alleen biab wordt er inderdaad niet verlengd. Dan kom je bij een hard product uit zoals gel, acryl of acrygel.
Maar verlengen met hard en verder opbouwen met biab kan dan weer wel. Ligt allemaal aan de kennis, kunde en voorkeur van de stylist.

Persoonlijk ben ik geen voorstander van nagelbijters te verlengen. Je bent namelijk geen nagels gewend en je stoot ze er dan ook zo weer af. Ik zet dan product op de eigen lengte, en begeleidt zo de nagel naar een mooie vorm. Zo kan de klant geleidelijk aan wennen dat er nagels op die vingertoppen zitten;)

Don't Worry, Don't cry, Drink Vodka and fly

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-24 18:30

Ik ben alleen geen nagelbijter maar kon ze vanwege mijn werk nooit langer groeien omdat niet mocht vanwege hygiëne. Uiteraard hoef ik niet ineens een beste lengte te hebben maar wil ik dit opbouwen. Dus ik snap je punt maar deze is niet op mij van toepassing. Voor nu ben ik op zoek naar een goede nagelsalon/stylist.

Emmaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 21:24

Yellowbird schreef:
Ik zou vooral je wensen doorgeven aan de stylist en haar laten kiezen welk product ze gebruikt. Met alleen biab wordt er inderdaad niet verlengd. Dan kom je bij een hard product uit zoals gel, acryl of acrygel.
Maar verlengen met hard en verder opbouwen met biab kan dan weer wel. Ligt allemaal aan de kennis, kunde en voorkeur van de stylist.

Persoonlijk ben ik geen voorstander van nagelbijters te verlengen. Je bent namelijk geen nagels gewend en je stoot ze er dan ook zo weer af. Ik zet dan product op de eigen lengte, en begeleidt zo de nagel naar een mooie vorm. Zo kan de klant geleidelijk aan wennen dat er nagels op die vingertoppen zitten;)

Ligt er een beetje aan waar. Veel nagelstudio’s doen wel BIAB met verlenging dmv tips. Alleen je krijgt nooit zo’n lange verlenging als met acryl.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-24 14:40

Niemand nog een goede nagelstudio kent of nailartist? 8-)

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 22:17

Top dit! Ik ben ook op zoek in de regio Heerhugowaard/Alkmaar

Shenna van de Smid (Onne 376 stb sport x Beart 411 stb sport preferent) Instagram: @friesianshenna
FAMKE ELVIRA 01-07-2001 ~ 19-07-2017

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 23:14

Bobby’s beautysalon!! Op de kanaalkade dus je stapt zo uit het openbaar vervoer eventueel. Heel lief meisje, super snel en super mooi werk! En niet belachelijk duur. Ze heeft nu een actie acryl naturel nieuwe set 35euro

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie