Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faunty schreef:hey wat een leuk topic !
ik heb in 2022 de diagnose ADHD gekregen (ben nu 25) en herken de dingen in je openingspost.
wat mij hielp met studeren is een serie aanzetten tijdens het studeren, en dat was altijd hetzelfde. Zo heb ik alle seizoenen Wie is de Mol al 10x gezien denk ikdit werkt voor mij beter dan muziek, dat wisselt te veel en die series is 50 minuten geluid, na elke aflevering 5-10 minuutjes pauze en door.
Voor het opruimen merk ik dat het voor mij fijn werkt om dingen 1. een vaste plaats te geven en 2. in bakken dingen bewaren. dit werkt beter dan lades/planken. Ik heb die Ikea kallax kasten en elke mand/bak heeft een eigen thema. Alles om te knutselen/hobby in 1 bak, alle schoolspullen in 1 bak, alle paardenboeken in 1 bak enz.
Gerdjee schreef:Wat mij ook heeft geholpen is juist te vinden in de alternatieve geneeskunde. Geen idee of het placebo is of niet, maar voor mij werkt het en dat is het belangrijkste! Ongeveer 5 a 6 jaar geleden kwam ik terecht bij de bioresonantie en dat heeft mij mijn rust helpen vinden.
VuurVleugels schreef:Hoi Amco, vervelend dat je worstelt met je adhd maar het is fijn dat je door je diagnose weet dat het niet jouw eigen schuld isMisschien heb je iets aan dit topic, waar anderen en ikzelf onze ervaring delen van adhd bij volwassen vrouwen: [MWS] adhd bij volwassen vrouwen
Niece schreef:Sinds minder dan 24 uur mag ik mij ook bij de club aansluitenik lees dus graag mee!
Gebruikers op dit forum: Barramundi, Bloemetje75, Danielleeee_, Essie73, Gaabje, Ghazella, Hikje, Inujojo, Kirsha, Kopmeeuw, lobkew, margreet4, Nachocheese, PaulSimonFan, Remembrance, SansaS, Sheran, WendyShet, YandexBot en 54 bezoekers