Omdat ik door de bomen het bos niet meer zie hoop ik dat jullie raad hebben.
Eerst en vooral iets over mijn huidtype en wensen. Wat mijn gezicht betreft heb ik een relatief vette (maar soms ook weer droge) en gevoelige huid met regelmatig puistjes. Hier kan ik niet zo goed afblijven dus helaas ook wel wat wondjes en littekentjes
. Wat de rest van mijn lichaam betreft denk ik dat ik een redelijk normale huid heb. In de winter wel eens wat droog maar niet meer dan iemand anders. Wel moet ik sinds een tijdje opletten met douchegel en heb ik er nu een speciale van bij de apotheker, anders krijg ik enorm veel jeuk. Met zalf of andere producten heb ik dit voorlopig nog niet gehad. Ik vind het niet zo fijn als zalf echt heel vettig is/blijft en hou wel van een redelijk geurtje, verder heb ik niet heel veel eisen.
Momenteel was ik mijn gezicht om de twee dagen met deze zeep:

Daarna smeer ik het in met dit:

De overige dagen gebruik ik gewoon een nat washandje, gevolgd door de rechtse op het doosje:

's Ochtends gebruik ik dan nog die voor post-acne vlekken.
Er bestaan zoveel producten die me wel iets lijken voor mijn huid, maar je kan er geen 10 tegelijk gebruiken natuurlijk. Welke goed zijn en welke niet is natuurlijk ook niet op voorhand te voorspellen, dus als jullie tips of advies hebben, laat maar komen!
Omdat ik ook een heel bleke huid heb en niet makkelijk bruin (mensen vragen me soms of ik ziek ben
), zou ik ook wel eens iets van zelfbruiner willen uittesten, maar absoluut niet te extreem of te fake, iets dat niet afgaat op kleren/beddengoed en liefst iets wat je niet iedere dag moet smeren. Dus ook hiervoor geldt, als jullie tips hebben, ik ben benieuwd!
Moppie, Lou en Lilly - For always in my heart little friends