Mayson (maglashic) wimpers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

BritHittepit
BatmanBrit

Mayson (maglashic) wimpers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-24 12:47

Hoi Hoi,

Zijn er mensen die ervaring hebben met de DIY wimperextensions van Mayson?

Ik heb de magnetische wimpers en deze bevallen goed maar ik vind het altijd wel een gedoe met de eyeliner, het is wat plakkerig en ik kan hem niet makkelijk verwijderen (ik moet hiermee opletten met mijn ogen ivm mijn behandeling)

Dusssssss ik wou de DIY wimperextensions eens proberen en misschien zijn hier wel ervaringsdeskundige :D

(Ik ben ook benieuwd naar hun verkleurende lipgloss)

You're not working on the horse, you're working on yourself!

Kirrietje

Re: Mayson (maglashic) wimpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 13:16

Ik gebruik ze niet van dit merk maar wel de lashes van byLashBabe en die bevallen me prima. Blijven zeker een week zitten en vind de aanbreng ook wel makkelijk. Ik ben wel een hele onrustige slaper en wil nog wel eens vol op mn gezicht liggen dus soms is er eentje dan los die ik sochtends even moet herstellen. Overal kan je er alles mee, sporten douchen, zwemmen etc.
Het ligt er een beetje aan hoe je met de wimpers om gaat hoevaak je de segmenten kan hergebruiken. Ik maak ze tussendoor (dus na een week) helemaal schoon met alcohol. Even op laten drogen en doorborstelen en ik kan ze weer gebruiken. Hierdoor doe ik met zo'n set best wel lang :D
Ik had hiervoor altijd wimperextensions maar de lijm daarvan was heel heftig voor mijn ogen en na 2 weken moest ik alweer een nieuwe set.

Igorette M ZZ-Licht +6
Instagram: @Kirrietje @Kirsten.Dressage

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-24 15:55

Ik heb ze gisteren besteld en vandaag zijn ze al geleverd! Meteen geprobeerd, het was wel zoeken met ze te plaatsen maar al bij al is het goed gelukt, zij adviseren 4-5 clustertjes per oog maar ik heb er maar 3 geplaatst. En het gaat echt vlot, ik ben echt niet van de make-up en het ene oog lukte meteen, het andere was iets moeilijker maar hier het resultaat (met de meest charmante foto’s _O- )Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Deze foto is zonder de wimpers
Afbeelding

You're not working on the horse, you're working on yourself!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie