Ik ben benieuwd naar échte ervaringen. Op Facebook zie ik vaak van die mooie reclames voorbij komen waarbij de reacties lovend zijn over een product, maar je weet nooit of dit echt is of niet.
Al jarenlang scheer ik mijn benen. Alleen, dat is eigenlijk helemaal niet fijn. Mijn onderbenen zijn prima, maar op mijn bovenbenen krijg ik uitslag en jeuk. Ik scrub voor en na het scheren, ik gebruik scheerschuim voor gevoelige huid, heb al verschillende scheermesjes geprobeerd, niets lijkt te helpen.
Bijkomend nadeel; na 2 dagen heb ik alweer dermate stoppels en zwarte haren dat ik een korte broek niet meer aantrek

Een paar jaar terug heb ik al eens ontharingscrème gebruikt maar dat vond ik vrij agressief en onhandig in gebruik. Harsen kan ik niet, ik krijg het niet voor elkaar om in één snelle beweging die strips te verwijderen.
Toen zag ik dus een reclame voor ontharingscrème wat je er met een vochtige doek afhaalt, dat klinkt ideaal. Maar, zou dit echt werken?
Wax vind ik ook interessant, maar dan wel het spul dat je niet snel hoeft te trekken zeg maar.
Wat zijn jullie ervaringen? Wat werkt wel, wat werkt niet?