Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Nou gewoon eten. Ook al proef je niks. Honger is honger. Gewoon een snee brood naar binnen werken, eventueel droog. Wat ik deed was broodjes uit de oven, gewoon droog. Dat was warm dus voelde toch iets prettiger aan, ook al proefde ik niks. Of soep.
AnnaXBoy schreef:Smaak doet heel veel voor je eetlust. Als iets geen smaak heeft, is het best moeilijk te eten als de structuur ook niet aangenaam is. Ik kan wel proeven maar een stuk minder goed dan andere, want ik kan al sinds mijn geboorte niet ruiken. Boerenkool proef ik bijvoorbeeld niet en krijg dat ook bijna niet weg zonder er iets aan toe te voegen dat wel smaak heeft, zoals: kaas, appelmoes of jus. Zo heb ik dat met meerdere groentes. Die hebben het minste smaak naar mijn idee.
Dus vooral even op structuur gaan eten. Iets knapperigs in plaats van zacht. En misschien proberen met scherpe kruiden er smaak aan te geven?
Gebruikers op dit forum: Amber_anne, AmberG, Ange29, Deri, DexterM, Emmaa_92, Exorcizamus, Femke_Tweety, IASCrawler, IndianSu, JudithGigi, Ladyson, Larissa123, LisaVH96, mingming, Swift, Tabbladen, tennan, Unit, xSimonee, YandexBot en 42 bezoekers