Afvallen/Fitness whatsapp groep

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anoniem

Afvallen/Fitness whatsapp groep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 08:56

Hi bokkers!

Ik zal vast niet de enige zijn die op dit moment bezig is met fitness/afvallen, en ik weet dat er al topics over zijn.

Mij leek het echter leuk om een whatsapp groep te hebben met mensen met allemaal (in grote lijnen) hetzelfde doel, zo kunnen we elkaar updaten, motiveren, om raad vragen, en een beetje als 'peer pressure'/stok achter de deur werken.

Mochten andere bokkers dit een leuk idee vinden, meldt je in dit topic! Je telefoonnummer kun je beter per pb doorsturen :+

Voor mezelf: 26 jaar, werk vanuit huis (met een stabureau en een loopband die heel lang stil gestaan heeft O:) maar nu sinds gisteren weer meerdere uren per dag op 4 à 5km/h loopt), begin volgende week bij de sportschool :D Mijn doel is ongeveer 15 kilo afvallen, maar vooral fitter worden en blijven.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 09:41

Ik zou best wel eens willen proberen of ik dat leuk vind :) !

Even voorstellen dan alvast:
32 jaar, kantoorbaan, hond en paarden dus beweeg wel regelmatig, daarnaast nog 2 of 3x per weer krachttraining of Crossfit.
Mijn doel is vooral zo'n 10 kilo afvallen en fitter worden. Daarnaast doe ik graag mee met wedstrijden zoals Hyrox, dus soms zal ik mezelf ook moeten kwellen met hardlopen ;) !

"Welsh Cobs are like patato chips, you can't have just one!" /3 =:)

Anne_vD

Re: Afvallen/Fitness whatsapp groep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 09:45

Hey,

Ik zit ook in de bokt kletsclub appgroep. Zou ook graag bij deze willen!

Anne, vanaf vandaag 27 jaar. Ik ben sinds begin dit jaar al 10 kg afgevallen en zou er graag nog 10 af willen. Sta alleen de laatste weken een beetje stil doordat ik het enorm druk had. Dus de motivatie is nu eat verder te zoeken. Een appgroep lijkt me leuk voor de motivatie en inderdaad stok achter de deur! :D

Bessewacht Dana Y;( ~ Veckhoek's Amaretto Y;( ~ Zamdoria verkocht ~ Calando J. <3

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 09:47

Ik meld mij ook!

Zal mij even voorstellen:
Ashley 26 , werkzaam in de zorg als verzorgende IG op een somatische afdeling.
Zo nu en dan komt mij hond logeren maar is de laatste tijd meer niet dan wel.
Doel is om soei 10 kilo af te vallen.
Sport school ga ik niet meer heen l, paardrijden altijd gedaan alleen mee moeten stoppen onder bepaalde omstandigheden.
Verder waar ik de grootste moeite mee heb in heb is om de motivatie te blijven houden zeker op het gebied van gezond eten

i Will never let you go
Sonic<3 28-08-2004/07-08-2013
Nard 5-07-2001( forever my once in a lifetime horse)
DJ 1-2-2014

Kincses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 09:47

Wat leuk! Dit lijkt me ook heel motiverend, want soms is het alleen doen wel een beetje zwaar :')

Ik ben net afgestudeerd en 25 jaar! Heb een fitness abbo waar ik nooit gebruik van maak sinds mijn beste vriendin is verhuisd, hopelijk kunnen jullie mij motiveren om wel te gaan :+ Verder rijd ik natuurlijk paard! Het doel is nog 11 kilo eraf.

Lokii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 09:48

Wat een ontzettend leuk idee!
Nadine, ik ben 21 jaar en wil ook graag fitter worden en blijven. Hoef niet perse af te vallen maar wil wel graag sportiever worden :D
Ik werk in de metaal dus opzich best veel fysiek werk maar toch niet genoeg beweging

Don't leave your dreams on the pillow

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 09:59

Super leuk de interesse nu al! Ik ga meteen even een groepje in elkaar knutselen :D
Ik merk dat ik mijn omgeving er niet steeds mee lastig wil vallen, maar dat het toch motiverend werkt om aan anderen te vertellen hoe goed het gaat :+ en als ik zelf geen zin heb maar zie dat iemand anders in de groep zich er wél aan houdt, werkt dit hopelijk ook (competitief) motiverend :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 10:01

Ik doe ook mee!

Marlinde, 28 jaar oud. Zit op -6 kilo maar moet er nog minimaal 10-14.

Ik werk 2 dagen in de week in een winkel, wandel graag (5km tot 20km) en loop hard (rond de 3-4 km nu).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 10:04

Voor iedereen die mee wil doen: gooi je nummer maar in m’n pb :D

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 10:25

Ik meld ook graag!

Hier ontzettend actief geweest, maar leven zat in de pad de afgelopen maanden. En ik wil dat niet meer als excuus gebruiken. Ik werk wisselde diensten en ben actief bezig in de endurance sport :)

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.
Spoiler:
nieuwsgierige, kijk maar eens in mijn profiel

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 10:31

Ik doe ook graag mee! Ik ben Lieneke, 34 jaar en net bevallen van m’n tweede kindje en weer aan opbouwen qua beweging. Mooie motivatie dus!

I'm not weird, I'm limited edition :D

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 10:58

Ik ben er inmiddels zo’n 15 kwijt en zou er nog graag 5-10 kwijt willen. Maar ik sta op dit moment ook stil dus ik doe graag mee! :)

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z2+3
Milente’s Belle Amie L1+4
Milente’s Past & Present

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie