Ervaringen On that ass?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

-Namiro-

Ervaringen On that ass?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-24 18:30

Simpele vraag! Heeft iemand ervaring met ‘On that Ass’?
Ik zie dat ze nu ook damesondergoed hebben. Op internet lees ik verschillende verhalen maar niets recents.

Op Instagram adverteren ze met een gratis set. Vraag me af hoe gratis ‘gratis’ is?

ievie

Re: Ervaringen On that ass?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 19:18

Mijn vriend is heeft daar een keer een ‘gratis’ boxershort besteld, maar bleek toen aan abonnement vast te zitten. Dit heeft hij wel kunnen annuleren.
Ik weet niet of je er losse bestellingen kunt plaatsen, of enkel met een abonnement.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 19:39

Ik heb het gratis setje binnen gehad. Is net een bikini haha. Maar zit wel erg lekker. On that ass is abonnementsvorm, dus je kan geen dingen los bestellen. Dat eerste setje is wel echt gratis.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 19:45

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-24 19:56

Celine_Famke schreef:
Ik heb het gratis setje binnen gehad. Is net een bikini haha. Maar zit wel erg lekker. On that ass is abonnementsvorm, dus je kan geen dingen los bestellen. Dat eerste setje is wel echt gratis.

En na het gratis setje ontvang je maandelijks een onderbroek?
Dus als ik me zou aanmelden en ik vind het niks betaal ik in het slechtste geval 1 maand abonnementskosten en dan heb ik twee broekjes en een bh?

Dank voor de link Foaly! :j

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 20:33

De kwaliteit van het mannenondergoed is in ieder geval heel erg slecht. Gaat binnen een half jaar normaal dragen kapot en na een paar keer wassen al heel vaal. Ik zou van de vrouwencollectie dus ook niet teveel verwachten :o

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 20:38

Ik heb al jarenlang een abonnement voor mijn zoon. Ondanks dat de kleuren vervagen na het wassen en de droger is er nog nooit (!) een kapot gegaan. Elastiek blijft goed en geen gaatjes. Mijn zoon wil niks anders. Hij had eerst de kinderlijn maar draagt inmiddels de mannenmaat.

De herenboxers zijn van katoen. De damessetjes zijn niet van katoen maar een synthetisch materiaal.

Je krijgt inderdaad een gratis set, boxer en bralette komen niet tegelijk binnen. Je moet je abonnement op tijd afzeggen anders zit je eraan vast, maar opzeggen is natuurlijk daarna ook maandelijks mogelijk.

_Charlot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 21:15

Storm schreef:
Ik heb al jarenlang een abonnement voor mijn zoon. Ondanks dat de kleuren vervagen na het wassen en de droger is er nog nooit (!) een kapot gegaan. Elastiek blijft goed en geen gaatjes. Mijn zoon wil niks anders. Hij had eerst de kinderlijn maar draagt inmiddels de mannenmaat.

De herenboxers zijn van katoen. De damessetjes zijn niet van katoen maar een synthetisch materiaal.

Je krijgt inderdaad een gratis set, boxer en bralette komen niet tegelijk binnen. Je moet je abonnement op tijd afzeggen anders zit je eraan vast, maar opzeggen is natuurlijk daarna ook maandelijks mogelijk.

Mijn man is ook fan van de onderbroeken, al jaren.

Ze vervagen uiteindelijk wel wat, maar ik hou me ook niet op en top aan de wasvoorschriften. :+
Maar nooit kapot, geen gaatjes en elastiek blijft perfect!

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 21:24

Nou hier ook een zeer tevreden gebruiker in huis, abonnement stopgezet op het moment dat die genoeg boxers had maar er is nog maar een enkele in de prullenbak verdwenen. Sommige printjes misschien wat vaal maar inderdaad goed elastiek en hele fijne pasvorm. Onlangs wat boxers bijgekocht van Jack&Jones maar hij was na 1x dragen alweer aan het mekkeren dat die kwaliteit zo tegenviel :')

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 21:34

Ik vraag me af wat de mijne er dan mee doet dat ze zo verslijten :+ hij heeft er een stuk of 15 gehad en ze zijn gewoon GEEN van allen heel gebleven. Zijn vrienden die die het merk in eerste instantie had aangeraden zijn er ook op teruggekomen. Allemaal gaten erin na 6 maanden tot uiterlijk een jaar. Elastiek niks mis mee, pasvorm is ok maar kan ook beter. Je voelt imo ook dat de stof gewoon goedkoop is. Wat je krijgt is naar mijn mening geen 12€ per onderbroek waard in ieder geval. Fijn dat er iig wel wat tevreden gebruikers zijn :D

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 14:46

Hier een man die al jaren (zeker 3-5 jaar) zijn broekjes in huis heeft en ze blijven fantastisch in model. Ook echt van goede kwaliteit.

De dames variant daarin tegen vind ik echt niet oké. Ik heb nog nooit zo’n dun lapje stof vast gehad. Ik kan er zonder moeite doorheen kijken. Tijdens het passen zat het broekje wel fijn. De bralette is een doffe ellende. Maar ik hou niet van dunne bandjes.
Afbeelding

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-24 15:48

Oh dat is wel heel erg Renee! -O-
Wat gek dat er zo’n verschil in kwaliteit in de dames en heren stoffen zit!

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 16:05

Bralette is ook alleen geschikt als je gemiddeld tot kleinere borsten hebt. Vanaf cup c is het al klein.

ual_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 17:10

Hier ook een vriend die al jaaaaaren lid is. Hij heeft een abonnement op de boxers i.c.m. de sokken. Hartstikke leuk en een goede kwaliteit, vind ik.

In het enthousiasme heb ik de proefversie voor de dames besteld. Wat een ellende! Zoals hierboven beschreven is het echt een vervelende, synthetische stof, net een bikini. Die van mij rolt ook continue op. De bralette is leuk als je niet zo veel borst hebt. De pasvorm komt in ieder geval niet echt overeen met de werkelijkheid. Ik heb het alweer opgezegd, helaas.

roosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 18:07

Mijn man en zoon hebben ze ook al erg lang.
Ik ben niet van de in azijn wassen alles gaat hop de machine en droger in.
Mijn mannen vinden ze lekker zitten.
En dat de blommetjes wat vervagen vind ik niet zo erg.

BETUWE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 21:13

Mijn vriend is ook al jaren lid, tijdens mijn zwangerschap en de week daarna nog wel eens zijn boxer gejat. Dus ik had ook het vrouwen setje besteld maar de bralette was echt helemaal niks inderdaad. En de onderbroek had naar 1x dragen al losse naden. Dus ik heb ook opgezegd