Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:Ik denk zelf door over belasting. Ik doe al jaren fysiek best wat zwaar werk.
Vroeger altijd schoonmaak werk en bedden in hotels en nu al 9 jaar de paarden aan huis (8 stuks) waar je ook 7 dagen in de week een hoop werk staat te doen.
Ben nu 52 dus vind dat ook niet zo gek dat mijn lijf helaas begint af te takelen
Edit, ben al vaker naar de huisarts geweest. Die adviseerden steeds fysio therapie.
Popstra schreef:Mn elleboog doet al 2 jaar zeer. Ook als je die dan per ongeluk stoot. Dus dat is meer iets als een slijmbeurs ontsteking. Met rust gaat dat weg maar rust heb ik geen dag hier. Dat komt en gaat.
Ben voor mijn onder rug naar de fysio geweest. Die stuurde mij toen door naar de chiropractor. Die heeft hem 3x behandeld.
Maar ook dat blijft terug komen omdat we altijd hetzelfde werk doen. Diclofinac slikte ik zo 75 mg per dag. Een kleine week lang. Dat helpt wel maar dat is niet iets wat je lange tijd moet gaan doen is mijn mening.
Ben bang je er gewoon mee moet leven. Slijtage . Maar soms ben ik die last zo beu
(En geen type die steeds naar een huisarts gaat)
Gebruikers op dit forum: Hannanasjuh, Manou, Muggebeet, nienmoon, Queijo, shannen6, xJolijn, xmoosjex en 62 bezoekers