Ik word elke nacht de afgelopen nachten gebeten door iets. Ik word gek van de jeuk en kan niet vinden wat mij bijt of prikt. Misschien hebben jullie tips!
De bulten zitten voornamelijk op mijn onderbeen + voet en had er 1 op mijn zij. Wel toevallig alleen maar 1 been

Dus ik dacht een bedwants lijkt mij sterk; google zegt meerdere plekjes op een rij normaal zijn. Ook heb ik m’n matras bekeken (alleen zijkant) en kon niks vinden. Op m’n beddengoed ook niks. Ik keer later vandaag m’n matras even om om te kijken hoe de onderkant is en het bedframe.
Nu dacht ik aan vlooien, maar heb (nog) niks zien springen. Ik heb m’n katten gekamd en zie geen poepjes of vlooien zelf. Wel ga ik vandaag bij de DA even pipetten kopen voor de zekerheid. Mijn katten jeuken ook niet veel…
Als ik m’n beddengoed inspecteer zie ik helemaal niks. Geen poepjes, vlekjes…. Niks. Google zegt dat je bij vlooien ook dat zou zien in bed. Maargoed, beddengoed gaat weer de was in op 60 graden….
Iemand die mee wilt denken waar ik het zoeken moet? Is het een mug die gek is op warme benen (en tenen haha