Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Padoertje schreef:Fysio of osteo inderdaad om alles lekker los te maken. Daarnaast kan acupunctuur ook helpen.
Heeft de huisarts het echt op spanningshoofdpijn gegooid, of kan het ook migraine zijn? Ik heb nml mijn hele leven al spanningshoofdpijn icm bloedarmoede en pas als ik (oog)migraine heb, dan komt er misselijkheid bij. Al is dat misschien per persoon verschillend. Ordinaire griep kan natuurlijk ook nog, want dat heerst ook overal
Wintu schreef:Ik heb al 35 jaar last van spanningshoofdpijn. Paracetamol helpt bij mij niet. Een massage icm ibuprofen of naproxen en slapen is het enige wat helpt.
Altijd met een tshirt aan slapen en als ik erg pijn heb een schouderwolletje.
Succes, het is harstikke oliebol en verziekt veel.
Amber_anne schreef:Ik ken het helaas maar al te goed. Bij mij haalt een icepack op mijn hoofd de ergste acute pijn weg
Daarnaast een fysio/masseur. Is dit een vaak voorkomend probleem of de eerste keer?
Koper schreef:Ik ben met spanningshoofdpijn naar een massagesalon te gaan. Dat is alvast mijn eerste tip
Daar kreeg ik het advies om een magnesiumgel of -spray te proberen. En dat werkt heel goed. Ik had een tekort, waardoor mijn spieren pijnlijk en strak waren geworden.
Overigens ook bij mij vanuit mijn hoofd.
Amber_anne schreef:Gelukkig
Als je het vaker een dagje hebt zou ik in combinatie met de fysio zoeken naar een oorzaak. Houding als je zit bijvoorbeeld. Bij mij ontstond het doordat mijn schouders naar voren staan, omdat ze na een tijd zo aangespannen waren kon ik ze ook niet meer naar achter doen en kreeg ik steeds meer last
QC1997 schreef:Koper schreef:Ik ben met spanningshoofdpijn naar een massagesalon te gaan. Dat is alvast mijn eerste tip
Daar kreeg ik het advies om een magnesiumgel of -spray te proberen. En dat werkt heel goed. Ik had een tekort, waardoor mijn spieren pijnlijk en strak waren geworden.
Overigens ook bij mij vanuit mijn hoofd.
Raad je een merk magnesium spray aan? Kan het altijd proberen
Gebruikers op dit forum: Annefleur200, Contemplate, daniella_, Kinke, YandexBot en 22 bezoekers