Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Vervelend dat je er last van heb en op 20 weken echt niet gezond, is dit niet iets wat je kunt bespreken met je opleiding? Er zal vast stagebegeleiding zijn?
Heb je het wel naar je zin? Want ook dat werkt heimwee tegen natuurlijk.
LiannePuthzy schreef:KimD schreef:Vervelend dat je er last van heb en op 20 weken echt niet gezond, is dit niet iets wat je kunt bespreken met je opleiding? Er zal vast stagebegeleiding zijn?
Heb je het wel naar je zin? Want ook dat werkt heimwee tegen natuurlijk.
Ja naar mijn idee heb ik het wel naar mijn zin. Ik huur een kamer bij een goede vriendin van mijn vader. En geniet echt wel van alles wat hier is, mooi weer en zwembad
welmoedz schreef:Oh zo herkenbaar. Zit je toevallig op de HAS? Ik moest ook 20 weken naar t buitenland. Ik ging naar Australië en heb de eerste 3 weken doorlopend gehuild, ik voelde me zo eenzaam. Er was toen Skype maar niet WhatsApp zoals nu. Op een gegeven moment kreeg ik er vriendinnen via m'n stage en weer via via daar. Het is echt goedgekomen maar zorg dat je een beetje onder gelijkgestemden komt. Ik bleef thuis wel missen maar vond het na een maand echt ontzettend leuk! Je kan het!! Je hebt straks iets moois om naar terug te gaan, eigenlijk ook goed dat je het wel mist. Ik zou echt even doorzetten, desnoods kun je misschien iets eerder naar huis (na 14 weken ofzo) om thuis je verslag te schrijven ofzo. Iig succes!
LiannePuthzy schreef:welmoedz schreef:Oh zo herkenbaar. Zit je toevallig op de HAS? Ik moest ook 20 weken naar t buitenland. Ik ging naar Australië en heb de eerste 3 weken doorlopend gehuild, ik voelde me zo eenzaam. Er was toen Skype maar niet WhatsApp zoals nu. Op een gegeven moment kreeg ik er vriendinnen via m'n stage en weer via via daar. Het is echt goedgekomen maar zorg dat je een beetje onder gelijkgestemden komt. Ik bleef thuis wel missen maar vond het na een maand echt ontzettend leuk! Je kan het!! Je hebt straks iets moois om naar terug te gaan, eigenlijk ook goed dat je het wel mist. Ik zou echt even doorzetten, desnoods kun je misschien iets eerder naar huis (na 14 weken ofzo) om thuis je verslag te schrijven ofzo. Iig succes!
Ik zit inderdaad op de has