Daarna ben ik in een verbouwing en verhuizing beland omdat we ons huis uit moesten. Best veel stress van gehad.
In augustus zijn we verhuisd en inmiddels is alles weer rustig. Alleen mijn weerstand heeft een enorme opdonder gehad, waardoor ik in oktober weer griep kreeg, in december corona en nu weer thuis zit met een bacteriële infectie die op mijn luchtwegen is geslagen. En ik ben dan ook echt een goede week ziek. Mijn luchtwegen zijn sowieso na vorig jaar meteen de sjaak.
Met de fysio ben ik een belastbaarheidsprogramma gestart na de verhuizing, maar door elke keer ziek zijn, kan ik elke keer weer overnieuw beginnen. Ik eet gezond. Meestal tenminste, want ook hier gaat er in dit weekend wel eens wat lekkers in. Ik slik sinds december vitamines, eet genoeg groentes en fruit, bouw dus fysiek op met de fysiotherapeut.
Maar hoe kan ik mijn weerstand zo verbeteren dat ik niet elke virusje en bacterie meepak? Of heeft dit gewoon tijd nodig omdat er zoveel is afgebroken met de kuren daarna de berg stress? Iemand tips? Wondermiddeltjes? Want ik ben het inmiddels wel een beetje zat