Op een stalen ros over wegen en door het bos

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laran

Berichten: 702
Geregistreerd: 16-04-08
Woonplaats: Lellens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 20:53

Gothico schreef:
Van mijn kant nu slecht nieuws. Rare situatie waardoor ik dit keer over het hoofd ben gezien en dit keer was het raak.

Als ik met mijn gewone ligfiets was geweest zag het er wel anders uit. Mijn velomobiel is link voor bij het wiel aangereden door een bus van een bedrijf. Het gehele stuur inrichting is opgedrukt en krom en het carbon van binnen gebroken. Ik moet nu dus alles regelen en het gaat via de verzekering.

Zelf heb ik totaal niks, alleen de schrik. Die man was ook geschrokken natuurlijk en kwam meteen kijken. Ook hij was blij dat ik niks had natuurlijk. Maar nu is het afwachten en dan Dronten inlichten en zien wat er mogelijk is.


Schrikken zeg :(:) gelukkig heb je zelf niks. En materiaal is vervangbaar hoe zuur ook, jij niet. Is de laatste tijd sowieso wel raak, hoor al meerdere die of aangereden zijn of bijna.

Gothico

Berichten: 1351
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 21:07

laran schreef:
Schrikken zeg :(:) gelukkig heb je zelf niks. En materiaal is vervangbaar hoe zuur ook, jij niet. Is de laatste tijd sowieso wel raak, hoor al meerdere die of aangereden zijn of bijna.


Ja materiaal is vervangbaar. Ik hoop wel dat het mijzelf niets gaat kosten naast een hoop tijd. Ik heb geen geld voor een nieuwe. De prijs is na Covid 2000 euro duurder geworden voor een nieuwe.

En ook in de ligfiets groepen hoor ik de laatste twee weken dat er veel ongelukken en bijna ongelukken zijn. Wel vreemd dat het nu ineens zo raak is.

Padoertje
Berichten: 1545
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 12:44

Gothico schreef:
Ja materiaal is vervangbaar. Ik hoop wel dat het mijzelf niets gaat kosten naast een hoop tijd. Ik heb geen geld voor een nieuwe. De prijs is na Covid 2000 euro duurder geworden voor een nieuwe.

En ook in de ligfiets groepen hoor ik de laatste twee weken dat er veel ongelukken en bijna ongelukken zijn. Wel vreemd dat het nu ineens zo raak is.


Hoe is het nu? Erg spierpijn of stijf?

Ik heb zojuist afscheid genomen van mijn Bianchi. Kreeg een nette prijs op inruil en vrijdag mag ik een nieuwe antraciet/zwarte Orbeo ophalen met een compact 50/34 voor en achter een 11/34, dus daar zou ik wel een berg mee op moeten kunnen komen :j Heb alleen nog niet eerder met Shimano gereden, dus schakelen zal wel even wennen zijn.

MarliesV

Berichten: 15203
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 13:23

Oh fijn, ik heb een Orbea mtb, heel tevreden over. Heb je een foto? Altijd leuke, nieuwe fietsen spieken.

Ik rijdt met dat verzet op de gravel, hopelijk voldoende idd in de bergen. Ben niet zo'n powerhouse omhoog :P

Gothico, hoe is het nu? Idd niet erge spierpijn?

Padoertje
Berichten: 1545
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 13:51

MarliesV schreef:
Oh fijn, ik heb een Orbea mtb, heel tevreden over. Heb je een foto? Altijd leuke, nieuwe fietsen spieken.

Ik rijdt met dat verzet op de gravel, hopelijk voldoende idd in de bergen. Ben niet zo'n powerhouse omhoog :P

Gothico, hoe is het nu? Idd niet erge spierpijn?


Dat is fijn om te horen. Ben nog niet zo thuis in alle merken. Vind het nu ook zonde om echt heel veel geld uit te geven voor een carbon, gezien ik dit jaar pas iets fanatieker ben geworden met fietsen. Dan is dit een mooie tussenstap en wie weet komt er ooit een mooie carbon met elektrisch schakelen. Maar dan moet ik echt meer kilometers gaan maken en zeker weten dat ik niet ineens een paard erbij heb.
Geen foto helaas, want het frame zat nog in de doos hahaha. Het is deze fiets, maar dan antraciet.
Nu ik de witte zie, ga ik toch weer twijfelen of ik die niet had moeten nemen :?


Afbeelding

Zebrastreep

Berichten: 9782
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 14:53

Wat een schrik @gothico fijn dat met jou alles goed is! Wel balen van je fiets -O-


--
Het zit hier niet mee... zojuist te horen gekregen dat mijn fiets eigenlijk gewoon einde verhaal is. Advies opzoek naar een nieuwe.

Dat ik teleurgesteld ben is nog zacht uitgedrukt maar ik weet ook wel dat de fiets het niet meer waard is.

Ik baal nog meer dat ik dat ding gekocht heb. Achteraf had ik het niet moeten doen.

Dus mensen hb exlusive koop er aub niks... het zijn jongens zonder verstand van fietsen. Ik ga wel stiekem proberen om die fiets aan hun terug te verkopen. Stickers er maar af proberen te halen en ze stiekem hun eigen fiets proberen terug te verkopen.

Zebrastreep

Berichten: 9782
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 15:40

Nog een kleine toevoeging mocht er nog een bokker zijn die een extra mountainbike ( liefst maat S ) te leen heeft meld ik mij uiteraard! Een nieuwe gaat toch echt een kwestie worden van sparen.

laran

Berichten: 702
Geregistreerd: 16-04-08
Woonplaats: Lellens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 15:57

@gothico als het verzekerings werk komt dat vast goed.

@Padoertje gave fiets, wanneer kun je hem ophalen?

@zebrastreep das balen! Wat mankeerd er aan? Je had toch ookal heel wat onderhoud laten doen aan die fiets of was dat een andere?
Als je opzoek gaat naar een andere kijk dan eens bij belga/broekhuis in harkstede, die hadden echt een paar mooie inruilers staan. Mijn vriend heeft zijn totaal afgtrapte mtb daar toen ook ingruild, kreeg daar niet heel veel meer voor maja tis wat. En het is gewoon een fijn bedrijf met verstand van zaken.

Wij zijn een paar dagen naar de Utrechtse heuvelrug, we hebben tot nu toe hoge en lage vuursche en soest gefietst. En als het weer een beetje mee zit doen we er morgen nog 1 of 2. Maar wat is het fijn fietsen hier, pittige klimmetjes en mooie trails <3

Padoertje
Berichten: 1545
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 16:05

Hè dat is zuur Zebrastreep. Ik ken het bedrijf niet, maar bedankt voor de waarschuwing. Je had toch pas al onderhoud laten doen, of is dat een andere fiets?

Hier helaas alleen een mountainbike staan van mijn man (1.87m) en die is ook aardig op aan het raken. Daarvoor komt in oktober een gravelbike want hiermee komt hij net aan mee met de groep die wel al een gravelbike rijdt.

@Laran thnx. Fiets is vrijdag klaar, dus zaterdag vuurdoop met de tompoucenrit :j
En de Utrechtse Heuvelrug is echt leuk ja. Hoe is het weer? Hier de hele ochtend regen, nu begint het op te klaren gelukkig.

Wij gaan over een week of 2 naar de Vamberg. Iemand die al gedaan?

maaikemuis
Berichten: 5286
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-24 16:20

@padoertje; nice one! Ik vind ze vaak erg mooi de Orbea’s. Daar ga je veel plezier van hebben!

@zebrastreep; wat is er mis mee? Ik weet dat je er in het begin veel problemen mee hebt gehad, maar je had hem toch goed rijden de laatste keer?

Zebrastreep

Berichten: 9782
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 20:24

Er is inprencipe altijd al iets niet helemaal goed geweest aan de fiets , maar ik had teveel mijn roze bril op tijdens de aankoop om het zo maar te zeggen. Er zijn altijd in ieder geval problemen geweest met het schakelen maar het meeste was zo goed op te lossen dat ik er heen hinder van ondervond.

Ik kwam nu voor een slag in het wiel voor, de beste man ging even kijken maar was bang dat hij de nieuwe banden er niet goed op kon krijgen i.v.m. mijn velg. Ik had bij de aankoop tubeless banden maar ik denk dat normale banden met deze velg niet helemaal lekker liggen. Zou voor en achter zijn en dat was echt al een mega bedrag....

Daarnaast de demper in het midden is eigenlijk toe aan vervanging , deze maakt een bepaald geluid wat er niet moet zijn. Het onderdeel zou moeilijk tot niet meer te krijgen zijn.

Al met al vond de reparateur dat ik mijzelf te kort deed als ik dit bedrag uit zou geven aan deze fiets. Investeren in een nieuwe zou mij nog meer opleveren. Hij kende de winkel waar ik de fiets heb gekocht en gaf ook aan nog een aantal fietsen van dit bedrijf in onderhoud te hebben gehad en hij had er al geen goed gevoel bij ( advies aan een andere klant was zelfs om de fiets terug te brengen).

Ik denk dat er met de demper in tussentijd wat gebeurd is waardoor er schade is opgelopen. Laatst meende ik toch echt een soort klap te horen maar weet het niet zeker omdat ik met oortjes in fiets. Vorig jaar was deze inderdaad nog goed. Maar het is ook zeer kwetsbaar dus zeg maar waar het wegkomt.

Eigenlijk is het nog een wonder wat ik met deze fiets nog heb kunnen doen en de staat ervan. Aan een particulier raak ik de fiets niet kwijt en dat wil ik ook niet. Ik ga de fiets proberen terug te verkopen aan het bedrijf. Misschien maar op de eerlijke manier dat ik er vanaf wil omdat ik ben gestopt. Dat bedrijf checkt de fietsen namelijk toch niet goed. Ze blijken wel wat zoals dat vaak gaat met dat soort bedrijven niet zo vriendelijk te zijn dus ik weet het nog niet helemaal zeker of ik dat wel aan wil gaan.

En een nieuwe fiets.... tja ik ben nogal gek op het merk Canyon. Ondanks de miskoop merk ik wel dat ik het merk erg fijn vindt. Het zijn voor mij de mooiste fietsen , maar wel met een prijskaartje. Als ik het vergelijk met Trek en Cube is het nog iets goedkoper. En ik kan terug naar een hardtail, maar ik ga veel meer plezier en betere prestaties halen uit een fully. Het geeft zeker even stof tot nadenken. Vanmiddag was ik al op het punt om de handdoek in de ring te gooien en deze prachtige sport maar links te laten liggen. Een goede vriendin van mij zei direct dat ik dat niet mocht doen omdat ze weet hoe leuk ik het vind om te doen en daar heeft ze zeker een punt ik zou het teveel gaan missen.

MarliesV

Berichten: 15203
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 22:11

Laran tof! Wij waren daar twee weken terug. Super omgeving op de mtb.

Balen van je fiets Zebrastreep! Super zonde en kostbaar verhaal zo te lezen. Helaas geen fiets te leen voor je.

Padoertje die witte is mooi, maar wel besmettelijk en als je er een keer af wilt denk ik dat antraciet beter verkoopt.

Ik kan zondag mijn nieuwe sportbril op sterkte ophalen. Ga het niet redden om te fietsen er mee die dag, maar dan krijgt ie woensdag de vuurdoop met de training.
Vanavond drops en van die trappetjes gereden. Lekker getraind!

Time2Tri

Berichten: 6133
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 08:32

Goedemorgen allemaal *\o/*
Nou , ik kom weer onder mijn steen vandaan :=
Na twee dagen thuis alleen maar luieren , slapen , power napping .
Pff , wat een weekend was het .Het ging niet zonder slag of stoot .

Vrijdagochtend hadden we al vroeg een vlucht naar Valencia , en waren er dan ook al lekker op tijd .Met de metro vanuit het vliegveld naar de binnenstad .Onze AIRBNB op loopafstand .Optimaal .
Ook naar het evenementen terrein was het niet verlopen .
De vrijdag lekker struinen over de Expo , en ons registreren .
En echt een tof shirt en een ver gave rugzak gehad .

Op zaterdagochtend was er een test zwemmen in de haven , en daar hebben we ook gebruik van gemaakt .Want in Nederland was het nog te koud om in open water te zwemmen .Het water had een lekkere temperatuur van 18 graden .
Daarna nog even lekker naar het strand geweest , om s'middags een klein stuk te gaan fietsen om te checken of alles goed werkt .Naar de briefing te gaan en de fietsen en tassen in te checken .
Nou dat liep geheel anders -O- .Aangekomen bij onze AIRBNB kwamen we niet meer in het appartement , de sleutel/slot liet zich niet ronddraaien .
Contact opgenomen met de eigenaar , tot de sleuteldienst zou komen zou twee uur kunnen duren .Okay, een stukje fietsen kunnen we vergeten .
Om een lang verhaal kort te maken , na eindeloos wachten , bij de organisatie aangeven dat we het wellicht niet tot de geplande bike-checkin tijd zouden redden . -O- Werd er een andere sleuteldienst gebeld , aangezien de andere niet opkwam dagen .Eindelijk was de deur open , snel spullen pakken , fietsen en naar T1 en T2 die al dicht waren .Hebben we nog moeten praten als Brugman om toch onze spullen af te kunnen geven en onze chip te krijgen .
Ondertussen was het 20:30 .


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Time2Tri

Berichten: 6133
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 09:01

Alles een plekje moeten geven ;)
Nou , de dag voor race day zorgde al voor veel stress -O-
Ik dacht het kan niet erger , maar jawel dus .

De wekker ging al vroeg , start was om 07:30 .De profs als eerste .
Daarna de age groupers .
We moesten vanuit de kade over pontons het water in vanaf ca 1 meter
hoogte .Niet iedereen kan/durft te duiken dus bij de AG was er al snel een soort van opstopping .
Het duurde even voordat ik mijn ritme vond , ben uiteindelijk ook nog te ver gezwommen .Na 58 min kwam ik uit het water .
Dat was trouwens ook nog wel een dingetje om het water uit te komen _O-

T1 in , wetsuit uit en de fietsspullen aan .
Het voordeel van in het achterveld uit het water komen is , dat je je fiets snel kunt vinden :j
T1 uit opstappen , gang maken ..oliebol een spead bump .
Ik moest remmen en een sprongetje maken met de fiets , en daar ben ik dus mijn bidon met voeding verloren .( ik heb altijd vloeibare koolhydraten )
Bij de tweede heb ik ook mijn tweede bidon verloren met water en sodium .
Ik hoorde wel iemand iets roepen in het Spaans , maar ja dat gaat allemaal zo snel .Dus toen ik de eerste keer mijn voeding wilde nemen kwam ik erachter dat beide bidons weg waren . -O-
De eerste AID station was op 15 km , die had alleen water .
Pas op 45 km was er een AID station met reepjes , banaan , Gatorade etc .
Maar ik ben helaas geen reepjes eter tijdens het sporten .
Met ca 900 HM op de eerste helft van het parcours , een 3/4 reepje , twee stukken banaan , en Gatorade was ik helemaal leeg toen ik in T2 aankwam .
Ik heb er echt over nagedacht of ik nog wel aan de halve marathon ga beginnen.Ik liep eigenlijk qua voeding al 0-2 achter .
Maar toch gestart , leeg , krampen , heel veel wandelen , gels naar binnen werken , zout tabletten .Ik wilde stoppen , maar wilde ook die medaille .
Gedachtes , egeltje VS duiveltje }:)
Loop je toch gewoon 1 rondje , dan finishen heb je iig die medaille en word je gediskwalificeerd .
Nee , dat gaan we niet doen .Want dan heb je die medaille ook niet verdiend .
Dus de 1/2 marathon heb ik al wandelend en joggend gedaan , ik wilde die speciale eerste editie medaille hebben !
Was het de race die ik in mijn hoofd had , nee helemaal niet .
Was het een teleurstelling , ja .In eerste instantie wel .
Nu , een paar dagen later kijk ik hier heel anders op terug .
Ik heb niet opgegeven , het was mentaal gezien een goede race .
" If you can't run , walk "
" If you can't walk , crawl .But never give up "
Dat zinnetje heb ik de hele tijd in mijn hoofd gehad .

Ik moet het een plekje geven , maar ben toch trots dat ik ondanks alle omstandigheden ben gefinisht .


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding








https://www.instagram.com/reel/C6GTG60M ... BiNWFlZA==

MarliesV

Berichten: 15203
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 09:48

Petje af T2T, super heftig op deze manier. Maar ontzettend knap dat je je er toch mentaal overheen hebt kunnen zetten en dat je gefinished bent!

maaikemuis
Berichten: 5286
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-24 09:57

Wat een verhaal Time! Maar je hebt het maar mooi geflikt en daar mag je trots op zijn. Ik ben in ieder geval wel heel trots op je. En inderdaad, je kunt zo veel bereiken wanneer je mentaal jezelf kunt voortslepen. Ik kan me voorstellen dat je wat dagen nodig had om hier van bij te komen.

Je bent een topper!

Time2Tri

Berichten: 6133
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 11:39

Thanks <3 , dit was op misschien Barcelona na de medaille waar ik het hardst
heb voor moeten strijden .
Er was eerst teleurstelling , en het moest dan ook even zakken .
Maar nu ben ik wel trots op mezelf . :j

Gothico

Berichten: 1351
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 15:30

@T2T, Wel echt een bijzonder verhaal met al die tegenslagen. Maar wat een mooie prestatie en mooie medaille, Niet voor niets naar Valencia geweest dus.

Hoe het nu met mij gaat. Ik heb gisteren niet veel gedaan. Inderdaad ondanks dat ik niks had een enorme spierpijn in mijn handen en armen. Die heb ik vandaag ook nog, maar gisteren kon ik eigenlijk niet heel veel. Tillen en een fles water openen ging eigenlijk al niet.

Ik heb nog een beetje pech. Aankomende week zit velomobiel.nl dicht dus kan ik mijn velomobiel niet brengen. (En al zal ik dat doen gebeurd er niets mee.) Pas als mijn velomobiel in Dronten is kan ik ook verder met de verzekering. Dus ik ben mijn velomobiel zeker 3 a 4 weken kwijt in totaal en misschien langer. De schade is ook een stukje hoger na de foto's doorgestuurd te hebben. (Maar hoef ik gelukkig niet te betalen en hij hoeft niet total loss verklaard te worden)

Nu heb ik ook pijn met typen dus dit is even genoeg. Maar ik houd jullie op de hoogte.

leeslampje

Berichten: 1115
Geregistreerd: 11-10-16
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 16:34

Time wat een prestatie!! _O_ En je hebt er een mooie raceverslag van gemaakt. Ik snap je dubbele gevoel maar hoop dat je er vooral positief en met trots op terugkijkt (zo te lezen doe je dat nu ook wel). Als ik me niet vergis ging je training vooraf ook niet helemaal fantastisch - en je hebt dit maar wel even geflikt vrouw!! **\O/**

En Gothico, wat oliebol, die aanrijding. Gelukkig ben jij nog heel. Je bent je mobiel lang kwijt zeg en wat zonde van die rit die je georganiseerd had...

Ik zag nog een prachtige Orbea voorbij komen, van Padoertje geloof ik? Wees blij dat je niet de witte nam, antraciet staat super sjiek en je ziet viezigheid minder goed :D

En Zebra wat balen van je MTB. Dat was die Canyon fully toch, of ben ik nu in de war met een andere bokker? Ik heb helaas niet zoveel netwerk in de MTB wereld en ken ook niemand die er van een af wil...

Nu ben ik vast nog bokkers vergeten, sorry alvast. Bijlezen komt er even niet zoveel van.

Padoertje
Berichten: 1545
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 19:13

@T2T wat een prestatie! Daar mag je echt trots op zijn. Snap dat je het even moest verwerken, maar zo zie je maar weer hoeveel mentaliteit je hebt om toch die medaille binnen te slepen. Echt knap!

@Gothico daar was ik al bang voor. Je lijf krijgt echt een optater. Hopelijk knapt het snel op en lukt het om je velomobiel snel in Dronten te krijgen. Wel fijn om nu al te weten dat hij niet total loss is en je het vergoed krijgt. Neemt niet weg dat het wachten echt wel lang is en het je training in de weg staat.

Ik kreeg net een appje dat mijn fiets klaar staat, dus die haal ik morgenochtend op (werk toch vanuit huis en de winkel is 15 min verderop). Foto volgt nog.
Nu duimen voor schappelijke weekend weer, want er moeten meters gemaakt worden.

Time2Tri

Berichten: 6133
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 21:05

Thanks allemaal . Eerst was er inderdaad teleurstelling. -O-
Nu ik het heb laten bezinken en erover na heb gedacht was de race mentaal een sterk stukje .
Trots op , en ook dit soort momenten horen erbij .
Nog wat spam foto’s, en dan ga ik morgen jullie posts terug lezen :o

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Padoertje
Berichten: 1545
Geregistreerd: 12-06-15

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 09:46

Afbeelding

Hij is binnen! Grote blij.
Ik mis alleen wel mijn dikke velgen met bijbehorende ratel, maar dan heb ik iets om voor te sparen.

MuSLi

Berichten: 5256
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 09:50

Ziet er mooi uit hoor :j

Time2Tri

Berichten: 6133
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 09:59

Gothico schreef:
Van mijn kant nu slecht nieuws. Rare situatie waardoor ik dit keer over het hoofd ben gezien en dit keer was het raak.

Balen , en beterschap :(:)
Gaat het nu wel beter met je ?

Gothico schreef:
Mijn kruissnelheid is ook 36 a 40 km/u, maar dit is gewoon mijn standaard tempo.


Heel eerlijk ? Dit zijn voor mij snelheden die je niet op een openbaar fietspad moet rijden .Dan vraag je om problemen , ook al heb je voorrang .
Het gaat om zien en gezien worden .

Als ik zelf tempo blokken fiets is het altijd op een straat waar weinig verkeer is.
Ik een goed overzicht heb, en goed ver vooruit kan kijken .
Geen / weinig straten die van links of rechts komen .

Time2Tri

Berichten: 6133
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 10:01

@Padoertje , gaaf *\o/* *\o/*
Gefeliciteerd , en pimpen kan je altijd nog !