Support op afstand - ideeën gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Independence

Support op afstand - ideeën gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-24 16:23

Een dierbare vriendin van mij gaat binnenkort op reis. Ze heeft een aantal moeilijke jaren achter de rug, zowel fysiek als mentaal. Voor onbepaalde tijd gaat ze met haar auto en een tentje op pad, om meer vertrouwen te krijgen in haar eigen kunnen etc.

Nu wil ik haar graag iets meegeven, ik dacht zelf aan envelopjes die ze mag open maken als ze het moeilijk heeft, of als ze iets heeft overwonnen etc. En dan mooie teksten en quotes, maar ook een hotelovernachting die ze mag inzetten als ze het nodig heeft.

Ik ben dus op zoek naar inspiratie: voor welke momenten kan ik envelopjes maken, en wat kan ik er in doen?

Thats_Me

Re: Support op afstand - ideeën gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 17:13

Altijd leuk om zoiets te maken. Het blijft heel persoonlijk dus zie mijn bericht als een soort inspiratie. Voor Quotes kun je kant en klare kaartjes kopen of deze zoeken op Pinterest en dan printen. Zelf heb ik ook wel eens leuke Quotes via Canva gemaakt zodat ik deze kon personaliseren. Dat is wel meer werk.

Qua envelopjes zou je kunnen kiezen om per thema een andere kleur enveloppe te pakken. Bijvoorbeeld:

Blauw - Quotes voor als ze het even moeilijk heeft zoals 'Ook met kleine stapjes vooruit kom je verder' 'Denk aan wat je nu kunt en niet aan wat allemaal had gekund' etc.
Geel - Quotes voor als ze iets heeft overwonnen (complimentenkaartjes) zoals 'Ik wist wel dat je het kon!' 'Topper, ga zo door. Je bent goed bezig' etc.
Groen - kleine cadeautjes. Denk aan reep chocolade, geld voor een snackje, de overnachting, de je mag mij altijd bellen kaart, als je weet naar welke landen ze gaat een kaartje met daarop een aantal standaard vertalingen voor woordjes/zinnetjes die ze zou kunnen gebruiken etc.

Independence

Re: Support op afstand - ideeën gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-24 16:30

Bedankt voor je reactie, Thats_Me! Ik vind de gekleurde envelopjes een goed idee inderdaad!