Altijd leuk om zoiets te maken. Het blijft heel persoonlijk dus zie mijn bericht als een soort inspiratie. Voor Quotes kun je kant en klare kaartjes kopen of deze zoeken op Pinterest en dan printen. Zelf heb ik ook wel eens leuke Quotes via Canva gemaakt zodat ik deze kon personaliseren. Dat is wel meer werk.
Qua envelopjes zou je kunnen kiezen om per thema een andere kleur enveloppe te pakken. Bijvoorbeeld:
Blauw - Quotes voor als ze het even moeilijk heeft zoals 'Ook met kleine stapjes vooruit kom je verder' 'Denk aan wat je nu kunt en niet aan wat allemaal had gekund' etc.
Geel - Quotes voor als ze iets heeft overwonnen (complimentenkaartjes) zoals 'Ik wist wel dat je het kon!' 'Topper, ga zo door. Je bent goed bezig' etc.
Groen - kleine cadeautjes. Denk aan reep chocolade, geld voor een snackje, de overnachting, de je mag mij altijd bellen kaart, als je weet naar welke landen ze gaat een kaartje met daarop een aantal standaard vertalingen voor woordjes/zinnetjes die ze zou kunnen gebruiken etc.