The ordinary

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

veneri

The ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-24 13:54

Ik gebruik enkele artikelem van the ordinary en heb dit rustig opgebouwd en mijn huid er aan laten wennen. Helaas blijft mijn huid er gevoelig op reageren.
Nu zag ik dat zij een tevredenheidsgarantie met terugbetaling bieden voor producten die nogminimaal 50% vol zijn.
Ik heb bij the ordinary/deciem webshop besteld.
Het is mij niet duidelijk waar ik de retour heen moet sturen. Moet dit naar de UK, of naar adres in Amsterdam? Iemand hier ervaring mee?
Ik heb ze gemaild en via messenger gevraagd hoe dit zit,maar ontvang geen enkele reactie helaas.

Anoniem

Re: The ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 16:59

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-24 17:23

Er staat bij "return by mail" alsof je bestellingen uit de EU naar de UK moet sturen.... retour naar Amsterdam is alleen voor "in store click&collect"
Maar UK valt niet meer onder EU, dus dat klopt dan toch niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 08:56

Er staat UK/EU, wij zijn EU, dus dan moet je het daarheen sturen.. Dan vraag ik me echter af of de baten nog opwegen tegen de kosten :+

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-24 09:26

Vind het een beetje vaag allemaal. Heb ze gemaild en via messenger contact gezocht,maar geen enkele reactie

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 09:36

Winkelgekochte producten kunnen naar Amsterdam, jij hebt online gekocht, dus dat moet naar de UK. Zie screenshot hieronder van de website. Deciem geeft geen verzendkosten terug, dus zoals hierboven eerder al werd genoemd vraag ik me ook af of de kosten die je terugkrijgt door het retourneren dan wel opwegen tegen de kosten die je betaalt voor verzenden naar het buitenland. Maar dat kun je uiteraard uitzoeken en afwegen.

Afbeelding