Welke Australian Gold zonnebankcrème gebruiken jullie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hollyleaves

Welke Australian Gold zonnebankcrème gebruiken jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-24 20:16

Zoals de titel van het topic al zegt, welke Australian Gold versie gebruiken jullie als zonnebankcrème? Ik wil straks graag (voor zover dat kan natuurlijk) zo verantwoord mogelijk voor enkele keren onder de zonnebank om wat voor te bruinen voor het voorjaar aan. Nu hoorde ik goede verhalen over Australian Gold, maar ik heb geen idee welke voor en nadelen er aan bepaalde lijnen van hen kleven, dus zodoende was ik benieuwd naar de ervaringen hier.
Ik zoek bij voorkeur eentje die niet erg ruikt, vooral niet plakt en geen gekke oranje kleur bij je veroorzaakt. Ik heb een huid die absoluut niet snel verbrand en best snel bruin wordt van zichzelf. Tijd om straks te zonnen als de zon er is heb ik dan helaas weer nooit, vandaar deze oplossing :Y)

*Uiteraard weet ik dat de zonnebank niet bepaald goed voor je is, deze reacties hoeven hier niet te regenen :')

Alvast bedankt voor de reacties!

josewoos

Re: Welke Australian Gold zonnebankcrème gebruiken jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 20:41

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-24 20:46

Dat ziet er uit als een fijne! Hele domme vraag misschien, maar hoe doe jij dat qua aanbrengen? Is het handig om dat pas in de zonnebank op te smeren met een handschoen of voor die tijd thuis?

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 20:52

Nou ik heb de fles standaard apart staan bij de zonnestudio, dus ik smeer me daar dan ook in :)
Overigens smeer ik me zonder handschoen hoor en heb er geen bruine handen van. Zo erg bronst die ook niet na zeg maar.

Overigens is ook het advies om niet direct te douchen na het zonnen, maar paar uur later zodat het nog lekker na kan kleuren.
Als ik ga zonnen is het vaak tussen de middag en dan stap ik in de avond onder de douche.

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-24 20:54

Daar heb ik echt wat aan, thanks! Goed om te weten dat t niet zo ernstig na afgeeft op je handen :)