Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Ja dat roofbouw plegen is mij helaas ook bekend.
Zolang mogelijk doorgaan. Uitvallen. Opkrabbelen en weer doorgaan tot je uitvalt.
Tot het moment dat opkrabbelen niet meer kan.
DuoPenotti schreef:Ja dat roofbouw plegen is mij helaas ook bekend.
Zolang mogelijk doorgaan. Uitvallen. Opkrabbelen en weer doorgaan tot je uitvalt.
Deze wia aanvraag was niet de eerste. Maar met dit belachelijke systeem heb je weinig keuze over dan roofbouw plegen als zo'n arts daar zegt je kan best werken
DuoPenotti schreef:Oh ja heb ook een slecht evenwicht.
Mijn vriend net dat zijn fiets het niet goed doet. Ik zeg neem je de mijne mee.
Nee ga je zadel niet verzetten..
Idd die staat op kabouter stand.
Ik kanniet steppend weg fietsen oid.
Met de kont op het zadel en 2 voeten aan de grond anders donder ik om
tiwi1969 schreef:DuoPenotti schreef:Ja dat roofbouw plegen is mij helaas ook bekend.
Deze wia aanvraag was niet de eerste. Maar met dit belachelijke systeem heb je weinig keuze over dan roofbouw plegen als zo'n arts daar zegt je kan best werken
WIA moet je ook zeker een stukje geluk mee hebben.
Het begint al bij de Arbo-arts, die ik had begreep niks van mijn NAH. Hij stuurde mij naar een re-integratie coach die niks met mij kon beginnen en ik voelde me onbegrepen en had een passieve doodsgedachte.
Die coach heeft toen met mijn werkgever geregeld dat ik een nieuwe Arbo arts kreeg. Hij heeft, een half jaar voor de aanvraag, op de juiste knoppen gedrukt. Re-Integratie stopgezet en met mijn revalidatie-arts geregeld dat ik een belastbaarheidsonderzoek kreeg bij Zintens (gekoppeld aan Groot Klimmendaal in Arnhem).
De uitkomst daarvan is een op een overgenomen door het UWV.
Zonder die rapportage was het een stuk lastiger geweest.
Marocje schreef:DuoPenotti schreef:Oh ja heb ook een slecht evenwicht.
Mijn vriend net dat zijn fiets het niet goed doet. Ik zeg neem je de mijne mee.
Nee ga je zadel niet verzetten..
Idd die staat op kabouter stand.
Ik kanniet steppend weg fietsen oid.
Met de kont op het zadel en 2 voeten aan de grond anders donder ik om
Jep. Alsof ik altijd een slokje op heb, zeker wanneer ik moe ben is het wel te zien. Zelf voel ik het altijd. Fietsen doe ik allang niet meer.