Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alenthe05

Berichten: 1096
Geregistreerd: 19-03-06
Woonplaats: Naast de buren

Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-24 20:52

Ik weet niet of er hier al een topic over is...

Normaal geproken heb ik altijd BIAB op mijn nagels maar omdat mijn styliste word geopereerd nu even niet. Nu zag ik die nagellakstrips. Deze besteld, erop geplakt en gedroogd met een UV lamp.

Heb nu 2 kleuren besteld bij Maniko, ik was benieuwd of meerdere bokkers dit ook gebruiken. Wellicht tips uitwisselen, merken ed.

Ik heb ze er nu vanaf gisteravond opzitten, ben benieuwd of ze 3wkn mooi blijven zoals mijn biab.
Laatst bijgewerkt door xingridx op 07-01-24 09:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Punt verwijderd uit merknaam

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11573
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 09:35

Ik verplaats deze naar MWS - daar past het beter

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 09:50

Ik gebruik ze ook maar heb nagellak strips zonder UV lamp blijven zeker 3 weken mooi zitten

Talishe

Berichten: 1257
Geregistreerd: 06-03-05
Woonplaats: Utrecht

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 10:01

Ik ben ook fan van nagel stickers, ik bestel bij lilyandfox.com. Ik vind het veel makkelijker en blijft goed zitten.

Alenthe05

Berichten: 1096
Geregistreerd: 19-03-06
Woonplaats: Naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-24 10:43

fabske schreef:
Ik gebruik ze ook maar heb nagellak strips zonder UV lamp blijven zeker 3 weken mooi zitten


Welk merk heb jij?

SjakieXX
Berichten: 689
Geregistreerd: 30-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 11:19

Talishe schreef:
Ik ben ook fan van nagel stickers, ik bestel bij lilyandfox.com. Ik vind het veel makkelijker en blijft goed zitten.


Heb je ook een foto van je eigen nagels? Zag daar al wel veel klant foto's voorbij komen, maar ben altijd benieuwd naar meer, hahah.

Is het makkelijk qua bezorgen en betrouwbaarheid? Klinkt heel handig zo!!

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 12:04

Ik volg even. Zet zelf mijn BIAB nu, maar wil ook weleens wat leuke kleuren en printjes.

Hannanasjuh
Berichten: 231
Geregistreerd: 24-11-22
Woonplaats: Fijnaart

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 13:04


Talishe

Berichten: 1257
Geregistreerd: 06-03-05
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 14:29

SjakieXX schreef:
Talishe schreef:
Ik ben ook fan van nagel stickers, ik bestel bij lilyandfox.com. Ik vind het veel makkelijker en blijft goed zitten.


Heb je ook een foto van je eigen nagels? Zag daar al wel veel klant foto's voorbij komen, maar ben altijd benieuwd naar meer, hahah.

Is het makkelijk qua bezorgen en betrouwbaarheid? Klinkt heel handig zo!!


Ik zal straks eens een foto maken, maar ik denk dat de klantfoto's wel echt zijn. Het is een vrij groot bedrijf en bezorgen is echt prima. Er staat dat het 21-28 dagen duurt, maar ik heb ze meestal binnen een week binnen, nu al 4 of 5 x besteld en altijd goed.

lucifertje

Berichten: 5610
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 16:17

Ik heb echt van alles en nog wat gehad. Gel en acrylnagels, BIAB, gewoon plak nagels van de kruidvat maar niks overtreft het van dit product. Ik ben echt wel fan en heel erg tevreden.

Ik heb ze van Blitsbee. Zowel de stickers als de gel stickers geprobeerd. Mijn ervaring is dat de gellak stickers langer blijven zitten dan de orginele stickers. De gel sticker geven ook iets meer stevigheid aan mijn nagels. De originele stickers beschadigen mijn eigen nagels niet. Hoe het verwijderen vna de gel stickers gaat weet ik nog niet. Dit is het eerste setje wat ik gebruik.

SjakieXX
Berichten: 689
Geregistreerd: 30-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 16:41

Talishe schreef:
Ik zal straks eens een foto maken, maar ik denk dat de klantfoto's wel echt zijn. Het is een vrij groot bedrijf en bezorgen is echt prima. Er staat dat het 21-28 dagen duurt, maar ik heb ze meestal binnen een week binnen, nu al 4 of 5 x besteld en altijd goed.


Ohh, kijk, dat klinkt al heel goed! Ik denk dat ik gewoon een poging ga wagen, ben heel benieuwd!! Dankje! :D

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 16:55

Ik zal het strak eens kijken geen idee uit mijn hoofd welk merk het is, werk bij Kruidvat en we hebben ze daar verkocht. Helaas zijn ze nu uit het assortiment.

Ik heb ook wel foto’s dat ik ze op mijn nagels heb zal de foto’s eens zoeken en plaatsen.Afbeelding

Ik heb meerdere kleuren en prints gehad maar daar geen foto’s meer van helaas.
Moet nog een beetje oefenen met ze mooi te plaatsen hahaha maar ze blijven goed zitten nog

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 19:38

Ik heb vanmiddag een setje wraps van Temu over een laagje Biab en tape bond gezet, daarover een top coat en uitgehard in de LED-lamp. Ben benieuwd hoe lang ze het houden.

Net een paar setjes besteld bij lilyandfox.com.au.

Citaat:
Er staat dat het 21-28 dagen duurt, maar ik heb ze meestal binnen een week binnen, nu al 4 of 5 x besteld en altijd goed.


Ha, die zijn er dan eerder dan ik. We rijden over twee weken naar ons huis in Nederland, ik hoop dat de buren het opvangen of zit het gewoon in een envelop?


Afbeelding

Utixo

Berichten: 6582
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 20:13

Citaat:
Er staat dat het 21-28 dagen duurt, maar ik heb ze meestal binnen een week binnen.


Je weet dat als iets 21-28 dagen duurt met verzenden het 100% een dropshipper is? Het komt dan rechtstreeks uit China, je kunt het dan beter zelf bestellen bij Ali.

fleurtjeuh
Berichten: 10318
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 20:24

Ik heb laatst Kyra van Mea Nails ontmoet, leuke meid die volgens mij wel verstand heeft van wat ze doet.
Zij hebben hun eigen strips ontwikkeld, vegan, proefdiervrij en geen gevaarlijke stoffen volgens de site. En gewoon een nederlandse webshop dus geen twijfelachtige chinese sites en producten
https://www.maenails.nl/

Alenthe05

Berichten: 1096
Geregistreerd: 19-03-06
Woonplaats: Naast de buren

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-24 20:42

Wat leuk al die reacties, ik zal morgen bij daglicht even een foto maken van mijn nagels.

Wildgirl

Berichten: 11665
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 20:50

Ik lees even mee!

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 21:04

Utixo schreef:
Citaat:
Er staat dat het 21-28 dagen duurt, maar ik heb ze meestal binnen een week binnen.


Je weet dat als iets 21-28 dagen duurt met verzenden het 100% een dropshipper is? Het komt dan rechtstreeks uit China, je kunt het dan beter zelf bestellen bij Ali.


Ik heb het over mijn bestelling bij Lily and Fox. Dit staat op hun Amerikaanse site, om geen gedoe te hebben, ben ik dus naar Australische site gegaan.


Afbeelding

Stampeltje
Berichten: 388
Geregistreerd: 18-05-15

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 21:23

Oeh, ik ben ook benieuwd. Heb nu jaren biab en daar ben ik heel blij mee. Maar inmiddels is het met gellak en nailart zo een 75e per 4 weken en vind ik het wel een beetje gortig worden. Dus wel toe aan een alternatief.

Talishe

Berichten: 1257
Geregistreerd: 06-03-05
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 23:54

MoniqueT schreef:
Utixo schreef:

Je weet dat als iets 21-28 dagen duurt met verzenden het 100% een dropshipper is? Het komt dan rechtstreeks uit China, je kunt het dan beter zelf bestellen bij Ali.


Ik heb het over mijn bestelling bij Lily and Fox. Dit staat op hun Amerikaanse site, om geen gedoe te hebben, ben ik dus naar Australische site gegaan.


[ [url=m/5QMs13.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ja ik bestel ook via de Aus site. Ik weet niet waar ze produceren, kan best China zijn, maar volgens mij is het geen echte dropshipper. Het is een groot bedrijf en het wordt vanuit Frankfurt verstuurd als brief post, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven.

Om ze goed te houden zou ik wel minstens 1 top coat eroverheen lakken, dat adviseren ze ook. Soms doe ik een dag later nog een keer top coat.

Ik vind het vooral leuk om patronen te doen die ik nooit zelf zou kunnen lakken.


Afbeelding

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 23:58

Bedankt voor de info, zowel over de verzending als de tip voor de tweede topcoat!

Ziet er mooi uit!

SjakieXX
Berichten: 689
Geregistreerd: 30-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 00:03

Ziet er heel mooi uit Talishe, dankjewel voor de foto!

Slmt9

Berichten: 4800
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 00:14

Vervangt dit enkel gel nagellak?
Het is geen versteviging zoals een biab zodat je nagels niet scheuren?
Ik heb echt lange nagels van buildergel die makkelijk 3 weken blijven zitten en aardig wat moeten weerstaan, maar een minder intensief alternatief is welkom :D

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 00:46

Ik kan me niet voorstellen dat die dunne wraps echt een verlenging of versteviging kunnen geven. Ze kunnen in mijn idee zoals over natuurlijke nagels als over bijvoorbeeld een BIAB gebruikt worden, maar volledig vervangen?

Ik ben maar een hobbyist, dus als ik het verkeerd zie, hoor ik het graag ;-)

viphorse

Berichten: 1509
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 09:17

Wat een interessant topic ik lees graag mee.
Moeten die van lilyandfox ook in uv lamp uitgehard worden ?
En kun je voor alle nagelstickers je eigen lamp gebruiken ?