Al een paar keer heb ik gekeken naar sportmogelijkheden hier in de buurt. Ik woon in een buurt waar weinig aanbod is, en de lokale sportschool vind ik te duur in combinatie met hun rooster. Er was een poos een bootcampclubje maar die is helaas gestopt. Nu is er in de buurt wel wat, maar ik ken mezelf. Eerst een kwartier in de auto moeten voor de sportschool lukt me een maand en daarna is het weggegooid geld. En minimaal 40 euro per maand naast het paard vind ik toch een ding...
Eerder heb ik eens van die 30 dagen challenges app gehad. Die heb ik toen keurig gedaan en afgerond. Met paard doe ik mee aan de Relive challenges en dat werkt ontzettend motiverend om bijvoorbeeld ook met regen gewoon te gaan. Dus ik dacht, misschien is er ook zoiets voor mezelf.
Nu ben ik dus opnieuw op zoek naar een goede app. Of website mag ook? Ik ben absoluut geen hardloper (overal last van) en ook mijn fiets staat vrij weinig te doen. Het liefst iets wat ik thuis kan doen. Of eventueel in de zomermaanden buiten is prima. En dan ook nog het liefst gratis en niet dat je na een week alsnog moet betalen

Kan zijn dat het onmogelijk is wat ik zoek, maar wie weet heeft iemand goede tips