Operatie vrouwenkwaal

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Operatie vrouwenkwaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-23 16:30

Ik moet dus onder het mes voor een verzakking ik mag daar na 6 weken niks doen. Soms gaat het weer los en moet het op nieuw. Heb jij dit ook gehad en wat kon of mocht je nog wel doen? Ik moet ook een nacht blijven en dan kijken of ik zelf kan plassen. Zelf de hond uit laten mag ik 6 weken niet doen.

Padoertje
Berichten: 1545
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 16:41

Mijn moeder van 74 heeft het onlangs laten doen. Het is haar reuze meegevallen (ze durfde niet en liep er al ruim 20 jaar mee). Ze is in de ochtend geholpen en mocht dezelfde dag om 22.00u naar huis nadat ze had geplast. Vrijwel geen napijn gehad ook, maar uiteraard wel rustig aan gedaan de eerste week. Al stond ze in de 2e week alles weer te doen in en rond het huis :')

Waarom mag je de hond niet uitlaten? Bij mijn moeder werd gezegd dat ze juist veel moest lopen vanaf dag 4.

Zelf moet ik er ook ooit aan geloven. Ik heb 2 stortbevallingen gehad, maar kan het nu nog af met een ring die ik alleen gebruik als ik zware krachttraining ga doen. Maar merk nu wel zo richting de overgang dat de boel slapper wordt helaas ;(

Succes en luister vooral goed naar je eigen lijf. Hopelijk valt het allemaal reuze mee.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34670
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 16:52

Ik heb een voorwandplastiek gehad. Dochter was toen 2 dus alweer 11 jaar geleden. Niks mogen doen is idd lastig maar die 6 weken gingen zo voorbij vond ik. Leefregels zijn heel duidelijk.

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-23 16:57

Bij kracht dus trekkende hond kan het weer los gaan, gelukkig dat de pijn bij jou moeder mee viel.